    From: Adam Dybkowski <a...@4...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: parametry elektryczne a zmysł słuchu
    Date: Sat, 26 Mar 2011 09:45:14 +0100

    W dniu 2011-03-25 14:05 RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Jak czytam audiofaszystowski bełkot "Dzięki pokryciu kompaktu złotem,
    > no i oczywiście pracy inżynierów, udało się osiągnąć ciepły, delikatny
    > dźwięk", to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera.

    Tak, przy tym opisie nieźle przegięli.
    Ale faktem jest, że złote pokrycie będzie bardziej trwałe niż
    standardowe (aluminiowe?). Czyli jeżeli sam nie porysuję płyty to dźwięk
    da się idealnie odczytać z niej i za 100 lat. Dodatkowo takie pokrycie
    jest mniej wrażliwe na warunki atmosferyczne. Aluminium się nieciekawie
    utlenia, złoto jest wolne od tego problemu.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/