  • Data: 2011-03-21 16:42:00
    Temat: Re: parametry elektryczne a zmysł słuchu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > a jak światło wyłączę, to mi zaraz narody zjednoczone się zlecą, bo to
    > deprivation torture będzie.
    > Faktycznie, robiłem kiedyś tam pomiary jako "królik". Pół godziny w
    > kabinie (tak mniej więcej 4x4x4 metry wolnego, jako podłoga siatka
    > stalowa, dookoła kliny po 1.5m. Kubatura netto to 8x8x8m. Jak leżysz na
    > leżance, światło wyłączone to słyszysz wszystkie zjawiska fizjologiczne
    > w twoim organiźmie, z perylstatyką jelit włącznie ;-).

    Znajomy psychiatra od lat zbiera się do budowy deprywatora sensorycznego.
    Może to i ma jakieś zastosowanie terapeutyczne, ale ważne również, że
    gdyby mu pacjentów zabrakło, to może ich sobie tam w dowolnych ilościach
    wytwarzać.

    Jarek

    --
    Słyszę kędy się motyl kołysa na trawie.
    Kędy wąż ślizką piersią dotyka się zioła...