  • Data: 2011-03-08 23:53:59
    Temat: Re: panieta plyta, ale tylko do polowy?
    Od: "Remek" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vituniu" napisał:

    > a jak wykluczysz z tej listy socket A i starsze, to ile zostaje?

    Spodziewalem się takiego pytania :) Jasne, że większość to AMD socketA.
    Jeden przegrzany uszkodził się. Włożyłem więc drugi i oczywiście też się
    uszkodził, bo na płycie padły obwody stabilizujące napięcie. Jeden czy dwa
    to starocie PIII. Dwa PIV zabrane w zaświaty przez zasilacz. Fakt, że AMD
    socketA nie miały właściwego zabezpieczenia termicznego, nie mówiąc już o
    kruszącym się łatwo rdzeniu, ale każdy procesor się uszkodzi w razie wzrostu
    napięć z zasilacza. Chociaż miałem "ciekawy" przypadek. Prawie nowy zasilacz
    dosłownie wybuchł. Zostały rozerwane tranzystory mocy. Po zamontowaniu
    innego zasilacza komputer bez najmniejszych problemów działa już któryś
    miesiąc.

    Remek