  • 61. Data: 2010-06-17 11:45:47
    Temat: Re: panda czy coś innego?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Gabriel'Varius' pisze:

    > ps. i znowu wycinasz to co dla ciebie jest ciezkie do ogarniecia :-)

    To ze cipek jestes jak trafisz na pospawanego z reichu?
    Przeciez oglosiles ze kupujesz tylko nowe, jak wiec to zdanie mialoby
    tyczyc sie bezposrednio twojej osoby? Masz problemy z logika...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 62. Data: 2010-06-17 11:48:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:

    > Czy ja Ciebie gdzies obrazilem, bo Ty caly czas starasz sie komus
    > naublizac?

    To taki typ.
    Najprościej skorzystać z kf w jego przypadku.

  • 63. Data: 2010-06-17 11:49:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Gabriel'Varius' pisze:

    > "Ciekawe czy wszystko co uzywasz na codzien jest "uzywane" a nie nowe ze
    > sklepu/salonu?"

    Nie, nie wszystko.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 64. Data: 2010-06-17 11:52:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:

    > No popatrz ostatni faktura z Renault miedzy miedzy 500 a 600 pln, jak zona
    > nie wywalila to ci zeskanuje niedowiarku.

    Moje 3 przeglądy w ASO Kia wyniosły kolejno: 200 zł netto, 3000 zł netto i
    280 zł netto.
    Oczywiście w/w czynności były wykonane.

    Materiały były moje, te same które włożyłbym gdybym jechał do nie-ASO.

    To i tak drogo, za Renault płaciłem 150-300 zł, ale przeglądy były prawie
    dwa razy rzadziej.

    > "Ciekawe czy wszystko co uzywasz na codzien jest "uzywane" a nie nowe ze
    > sklepu/salonu?"

    Pewnie zaczyna od gaci i skarpetek z lumpeksu. ;-)

  • 65. Data: 2010-06-17 11:56:05
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hvcqb6$h58$1@news.onet.pl ! Pewnie
    kiero jakis, ten Gabriel'Varius' . Tak se patrze i patrze jak nawija
    makaron na uszy:

    > pozdrawiam choc nie powienien

    ROTFL ;)

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 66. Data: 2010-06-17 11:56:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Cavallino pisze:

    > To i tak drogo, za Renault płaciłem 150-300 zł, ale przeglądy były
    > prawie dwa razy rzadziej.

    Za to odwiedzać ich musiałeś tą nówką sztuką nonstop, bo ciągle coś się
    sypało.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 67. Data: 2010-06-17 12:07:09
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Budżet około 25-30 tys, więcej nie dam bo nie mam potrzeby mieć niewiadomo
    > czego. Od samochodu oczekuję bezawaryjności i tego aby absorbował jak
    > najmniej czasu tzn aby zwyczajnie był, mial 4 drzwi i pomieścił 2 dorosłe
    > osoby + 2 dzieci.
    > Teraz mam problem bo jeśli chodzi o nowe to w tej cenie chyba jest tylko
    > panda i moze dacia.

    Fiat ma dobre ceny - można było się pobawić w jeszcze lepsze podczas tej
    Nocy Fiata czy jak się to nazywało. Ale to już było.
    W Citroenie są skłonni do dobrych cen, ponadto mają ciągłe promocje i oferty
    kredytowe. Może warto popatrzeć na C3? Starszy model, przedliftowy, pewnie
    byś w niezłej cenie wynegocjował.
    No i tak jak tu proponowano - korea. Ale jak u nich z negocjacjami - nie mam
    pojęcia.

  • 68. Data: 2010-06-17 12:45:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-06-17 11:05, *krzysiek82* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Nie znam rodziny która robi 15tyś km rocznie, serio.

    Nie, żebym się chwalił - przez 3 lata i niecały miesiąc 56500 km - auto
    służbowe :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 69. Data: 2010-06-17 13:30:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    DoQ pisze:

    > Czyli złom i jeszcze raz złom!
    > Powinni nałożyć obowiązkowy podatek 50% wartości pojazdu po zakupie
    > używanego parcha, to zmusiłoby polskie dziadostwo do zakupu
    > nowego-bezpiecznego samochodu.

    ...odezwał się przedstawiciel mafii^W lobby motoryzacyjnego.

  • 70. Data: 2010-06-17 14:25:53
    Od: Czarek <...@...pl>

    Cavallino wrote:
    > Moje 3 przeglądy w ASO Kia wyniosły kolejno: 200 zł netto, 3000 zł netto
    > i 280 zł netto.

    3000 zł? To co Ci w tej Kiance robili?

    Pozdrawiam

    Czarek