  • 71. Data: 2010-06-17 14:28:33
    Temat: Re: panda czy coś innego?
    Od: Czarek <...@...pl>

    krzysiek82 wrote:
    > Nie znam rodziny która robi 15tyś km rocznie, serio.

    Ja znam - sam dokładnie tyle robię. Żona jeszcze drugim samochodem
    dokłada jakieś 5kkm rocznie. Ale co konkretnie jest dla Ciebie dziwnego
    w takich przebiegach?

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 72. Data: 2010-06-17 14:31:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > 3000 zł? To co Ci w tej Kiance robili?

    Sorry, 300 zł rzecz jasna, przejęzyczenie.

  • 73. Data: 2010-06-17 15:36:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Andrzej Lawa pisze:
    > ...odezwał się przedstawiciel mafii^W lobby motoryzacyjnego.

    Że co prosze?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 74. Data: 2010-06-17 16:09:17
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 21:09:18 +0000 (UTC), mm napisał(a):
    > Niestety moje kilkunastoletnie daewoo za sporym przebiegiem jest już w
    > stanie agonii, sypie się praktycznie wszystko po kolei więc chyba czas na
    > zmiany.
    > Budżet około 25-30 tys, więcej nie dam bo nie mam potrzeby mieć niewiadomo
    > czego. Od samochodu oczekuję bezawaryjności i tego aby absorbował jak
    > najmniej czasu tzn aby zwyczajnie był, mial 4 drzwi i pomieścił 2 dorosłe
    > osoby + 2 dzieci.

    Panda i dwa foteliki z tyłu? Wydaje mi się to wręcz na granicy możliwości...
    A gdzie bagaże?
    IMHO powinieneś szukać czegoś kilkuletniego ale większego

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 75. Data: 2010-06-17 16:59:24
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

    > Panda i dwa foteliki z tyłu? Wydaje mi się to wręcz na granicy
    > możliwości...
    > A gdzie bagaże?
    > IMHO powinieneś szukać czegoś kilkuletniego ale większego

    Pomijajac juz chocby bezpieczenstwo dziecka w tym foteliku przy uderzeniu w
    bok w takiej malej puszce na sardynki..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 76. Data: 2010-06-17 18:19:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Jun 2010 23:21:26 +0200, w <hvbf8i$bab$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik " mm" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dlaczego nie?
    > Skoro wersja benzynowa te 4 lata temu była od 45-50 tys, to spokojnie 3-4
    > latek powinien teraz być za 30.
    > Aż tak to ceny nie trzyma (chyba).

    Za 30k to kupi nawet diesla (po ew. targach).
    Ot, perełka http://otomoto.pl/kia-cee-d-1-6crdi-klima-optimum-C1
    3069401.html

    A podobno Niemcy nie kupują diesla przy przebiegach 10kkm/rok :).

  • 77. Data: 2010-06-17 18:40:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    >Ot, perełka
    >http://otomoto.pl/kia-cee-d-1-6crdi-klima-optimum-C
    13069401.html
    >A podobno Niemcy nie kupują diesla przy przebiegach 10kkm/rok :).

    I dlatego takiego z Niemiec to bym się bał, gdzieś musi być knyf.
    A sprzedający już kłamie w opisie, pisze że pierwszy właściciel, a sam jest
    z Wrocławia, a auto z Niemiec.

  • 78. Data: 2010-06-17 20:10:52
    Od: "Aman" <a...@g...pl>

    > W kazdym razie 5 letnia Kia Ceed z przelotem 5x45kkm(-100kkm) to
    > prawdziwy rarytas, ktory wrecz zasluguje na rządowe dofinasowanie ;-)

    tylko , ze najwczesniej 5 letnia Kia Ceed bedziesz mogl kupic za poltora roku ,
    bo w salonach poakzala sie w grudniu 2006

    Pozdrawiam

    Aman

  • 79. Data: 2010-06-17 20:30:41
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-06-16 23:30, DoQ wrote:

    > Powinni nałożyć obowiązkowy podatek 50% wartości pojazdu po zakupie
    > używanego parcha, to zmusiłoby polskie dziadostwo do zakupu
    > nowego-bezpiecznego samochodu.

    I ciekawe jak bedzie po kilku latach szczesliwego posiadacza takiej
    noweczki stac na zakup nowego, bo w koncu jezdzi juz starym parchem,
    a nikt od niego starego nie kupi bo na taka transakcje jest jakis
    dziwny podatek..

    --

    memento lorem ipsum

  • 80. Data: 2010-06-17 20:34:43
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-06-16 23:24, CUT wrote:

    > Jak bym na twoim miejscu kupił logana 1,4 75km. Ale proponowałbym wydać
    > ok 35k (z upustem :) ) i kupić logana w lepszej wersji Laureate z
    > pakietem komfort (klima, radio cd mp3, skóra na kierownicy)

    75KM i klima to troche jakby - parafrazujac pewien plakat - wozic
    hitlera ;)

    --

    memento lorem ipsum