  • 1. Data: 2011-02-16 17:56:30
    Temat: panasonic p42 CX3e - opinie proszę
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    parę dni temu pytałem o panasonica c2e. ODradziliście mi go, zachęcając
    do zakupu czegoś z wyzszej półki. jednak w moim przypadku (oglądam
    niewiele, z dużej odległości, tylko wieczorem) nie będzie potrzebny
    model ani z full hd, ani z super hiper obrazemi i powłokami
    antyrefleksyjnymi. natomiast mieć a niemieć 600zł (lub 33%) to jest
    różnica. W ostatniej chwili "pokazał" sie w sklepach taki model:

    http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/o
    pis-panasonic-tx-p42cx3e.bhtml#content_3c
    (tu jest cena z kosmosu, ale to jedyny sklep w jakim jest opis. JEśli
    znajdziecie opis na stronie panasonica, nawet po angielsku- dajcie
    proszę link)

    nie ukrywam ze najbardziej zachęca mnie do niego niski pobór mocy!
    Dodatkowo 600hz, ale to chyba niedostrzegalna poprawa.. czegośtam.
    Czy mogę prosic o krytykę tego modelu(cx3e) w porównaniu do c2e?

    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2011-02-18 07:13:36
    Temat: Re: panasonic p42 CX3e - opinie proszę
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie ukrywam ze najbardziej zachęca mnie do niego niski pobór mocy!

    Ciekawe jaki tam jest panel, bo zużycie mocy średnie Panasonic podaje 92W
    (42") a nominalne 150W.
    Może wsadzili neoPDPeco? :-)

  • 3. Data: 2011-02-18 21:58:07
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    nom pisze:

    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe jaki tam jest panel, bo zużycie mocy średnie Panasonic podaje
    > 92W (42") a nominalne 150W.
    > Może wsadzili neoPDPeco? :-)
    dzisiaj byłem pooogladać tego CXsa w elektrocostam. niestety nie dane mi
    go było zobaczyć, bo był w kartonie. PAn mi pokazał c2e i powiedział ze
    to taki sam tylko lepszy. mnie sie to nie spodobało, bo raz wielkość
    jest inna, a ja mam już uchwyt zamontowany pod c2e, a dwa, to jednak
    telewizor, nie kiełbasa.. tak wiec nie kupiłem. jedyne co sie
    dowiedziałem ze ponoć matryca jest z wyższych modeli, ma 600Hz a nie
    100 i zużywa 150W zamiast 215. Jutro jade do sklepu panasonica, ale tam
    to juz chyba kupie....

    ToMasz

  • 4. Data: 2011-02-21 10:42:57
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    Ta plazma mnie właśnie zaciekawa niskim zużyciem energii:
    www.uchwytyekranyprojektory.pl/panasonic-tx-p42c2e-p
    -1644.html
    Co myślicie?
    THX

    -----

  • 5. Data: 2011-02-21 18:26:35
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-02-21 11:42, THX pisze:
    > Ta plazma mnie właśnie zaciekawa niskim zużyciem energii:
> [...]

    Mam wrażenie że nauczeni doświadczeniem producenci plazm zaczynają
    podawać właśnie uśredniony pobór mocy przy standardowych ustawieniach ot
    taka 1ms gray to gray i od razu wszystko lepiej wygląda:)

  • 6. Data: 2011-02-22 09:09:47
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > Mam wrażenie że nauczeni doświadczeniem producenci plazm zaczynają podawać
    > właśnie uśredniony pobór mocy przy standardowych ustawieniach ot taka 1ms
    > gray to gray i od razu wszystko lepiej wygląda:)

    W moim 42PV8 podana na tabliczce moc wynosi 255W, przy czym taka moc jest
    tylko w przypadku, jak TV wyświetla białą planszę.
    średnio pobiera ok. 150-170W. :-)

  • 7. Data: 2011-02-22 20:01:23
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > 100 i zużywa 150W zamiast 215. Jutro jade do sklepu panasonica, ale tam
    > to juz chyba kupie....

    taki skok technologiczny nie jest możliwy w ciągu jednego roku. Na
    poprawę zużycia mocy o 40% inżynierowie i projektanci plazm pracowali
    7lat a tu masz 30% w rok.
    Po prostu inaczej obliczają tą moc żeby zachęcic do zakupu.

  • 8. Data: 2011-02-22 21:24:33
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    nom pisze:

    > Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > W moim 42PV8 podana na tabliczce moc wynosi 255W, przy czym taka moc
    > jest tylko w przypadku, jak TV wyświetla białą planszę.
    > średnio pobiera ok. 150-170W. :-)
    jutro postaram sie przytargać do domu prawdziwy licznik energii
    elektrycznej i normalnie z całej siły go sprawdze. poczekajcie

    ToMasz

  • 9. Data: 2011-02-23 17:03:10
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    ToMasz pisze:
    > jutro postaram sie przytargać do domu prawdziwy licznik energii
    > elektrycznej i normalnie z całej siły go sprawdze. poczekajcie
    >
    > ToMasz
    pomiar wykonany za pomocą liczenia obrotów tarczy licznika
    kilowatogodzin pafal, przez który to licznik był zasilany jedynie
    telewizor panasonic 42 cale cx
    1. wszystko na domyślnie - obrót tarczy 36s. moc 83W
    2. biała plansza, jasność na maksa, wszystkie oszczędzacze wyłączone -
    obrót tarczy 19s - 157W ( to czy na ekranie jest wyświetlane menu czy
    nie - daje 1 sekinde różnicy!)
    3. jasność -10(na 30) tryb eco włączony, wyświetlane: tvn24 (hdmi). 44
    sek-69W.

    W trybie nr3, telewizor pracuje od tygodnia, nie trzeba go "rozkręcać"
    Jeśli ktoś ma podobny taki sam tv i "miernik z lidla" proszę o
    weryfikacje podanych paramerów

    teoretycznie mógłbym odczytywać moc z cyfr, a nie liczyć obroty. ale
    musiałbym znać dokładny czas działania TV. jeden kilowat zużyje za....
    naście godzin, a tyle nigdy nie pracuje!.
    ToMasz

  • 10. Data: 2011-03-01 18:28:28
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > teoretycznie mógłbym odczytywać moc z cyfr, a nie liczyć obroty. ale
    > musiałbym znać dokładny czas działania TV.

    W menu serwisowym jest czas pracy TV z dokladnoscia do 15 minut.