  • Data: 2009-09-01 20:43:51
    Temat: Re: pamęci flashdrive
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 22:29:17 +0200, games napisał(a):

    > Tak mam o ile duracell jest rozpoznawany i znany ze swoich baterii tak
    > jest nieznany na rynku elektroniki mam nadzieje ze swoja naklejke
    > przykleja na sprawdzone produkty made in china, zreszta samsung to 99%
    > rynku pamieci Flash.

    Czyli nie miałeś pojęcia, że Duracell zleca produkcję pendrajwów pod swoją
    marką, ale żeby się nie przyznać, że czegoś nie wiedziałeś, to teraz
    snujesz jakieś domysły na temat produktu, o którym nic nie wiesz.

    > Ty jestes idiota wiec dla ciebie to Duracell dla mnie to samsung z
    > naklejka duracell.

    Nie jestem idiotą. Mam większe pojęcie o rynku elektroniki od ciebie. Za to
    ty jesteś chamem, co właśnie udowodniłeś.

    --
    GLaF