eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypaliwo drozeje a ludzie i tak jezdza › Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.
    icp.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
    Date: Mon, 26 Mar 2012 21:44:26 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 36
    Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
    References: <a...@j...googlegroups.com>
    <jkh0du$j7h$1@news.task.gda.pl> <jkhaip$uhi$1@node2.news.atman.pl>
    <jkiei2$itl$1@inews.gazeta.pl>
    <4f6cc171$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkig7n$nuu$1@inews.gazeta.pl> <jkkeuf$ac2$1@inews.gazeta.pl>
    <jkl8jr$ujl$1@mx1.internetia.pl> <jkmftg$82v$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jko1na$ma8$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jkq44o$c2p$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jkqfeb$45b$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-75-149-9.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1332791158 22658 89.75.149.9 (26 Mar 2012 19:45:58 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Mar 2012 19:45:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux) Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2441355
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 26.03.2012 Shrek <u...@d...invalid> napisał/a:

    >>> Z mniej więcej co 1/3. NIe może być też tak, że tramwaje maja przystanki
    >>> rzadziej niż metro.
    >>
    >> Metro z dala od Centrum też powinno mieć rzadziej przystanki.
    >> Komunikacja szynowa powinna być od szybkiego transportu na większe
    >> odległości, autobusy do rozwożenia po dzielnicach.
    >
    > IMHO nie - nie te odległości - bardziej się opłaca wyciąc autobusy na
    > trasie tramwajów. Nawet jeśli bedą trochę wolniejsze, to i tak na takie
    > bliskie odległości szybsze niż troszkę szybszy tramwaj + autobus i dużo
    > tańsze, bo nie musisz dublować autobusami. Te dodatkowe trzy przystanki,
    > to może trzy minuty. Nie starczy na przesiadkę, a i nie wszyscy jadą na
    > Gocławek.

    Nie zgadzam się. W przypadku małych odległości czas przejazdu jest
    nieistotny, i tak dłużej będziesz czekał na autobus/tramwaj niż jechał.
    Problem jest z szybkim przejazdem pomiędzy dzielnicami. Szybki przejazd
    wymaga dwóch rzeczy: wydzielonego pasa ruchu i małej ilości przystanków.
    Na tej trasie tramwaj ma wydzielone torowisko, wystarczy zlikwidować
    zbędne przystanki.

    >> A im mniej
    >> przystanków tym szybciej, dużo szybciej. W tej chwili rozkładowo ten
    >> odcinek przejeżdża w 23 minut - a to tylko osiem kilometrów,
    >
    > 6 przystanków na 8 km to trochę mało. Mniej niż metro, a chyba
    > instyktownie wiadomo, że tramwaj to jednak powinien mieć częściej.

    Efektem tego jest brak jakiegokolwiek szybkiego połączenia. Autobusów
    stojących w korku nie przyspieszysz, przedłużanie buspasa niepotrzebnie
    zwiększy korki.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: