-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.
icp.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
Date: Mon, 26 Mar 2012 21:44:26 +0200
Organization: ICP News Server
Lines: 36
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
References: <a...@j...googlegroups.com>
<jkh0du$j7h$1@news.task.gda.pl> <jkhaip$uhi$1@node2.news.atman.pl>
<jkiei2$itl$1@inews.gazeta.pl>
<4f6cc171$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
<jkig7n$nuu$1@inews.gazeta.pl> <jkkeuf$ac2$1@inews.gazeta.pl>
<jkl8jr$ujl$1@mx1.internetia.pl> <jkmftg$82v$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jko1na$ma8$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jkq44o$c2p$1@inews.gazeta.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jkqfeb$45b$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-75-149-9.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icpnet.pl 1332791158 22658 89.75.149.9 (26 Mar 2012 19:45:58 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Mar 2012 19:45:58 +0000 (UTC)
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2441355
[ ukryj nagłówki ]Dnia 26.03.2012 Shrek <u...@d...invalid> napisał/a:
>>> Z mniej więcej co 1/3. NIe może być też tak, że tramwaje maja przystanki
>>> rzadziej niż metro.
>>
>> Metro z dala od Centrum też powinno mieć rzadziej przystanki.
>> Komunikacja szynowa powinna być od szybkiego transportu na większe
>> odległości, autobusy do rozwożenia po dzielnicach.
>
> IMHO nie - nie te odległości - bardziej się opłaca wyciąc autobusy na
> trasie tramwajów. Nawet jeśli bedą trochę wolniejsze, to i tak na takie
> bliskie odległości szybsze niż troszkę szybszy tramwaj + autobus i dużo
> tańsze, bo nie musisz dublować autobusami. Te dodatkowe trzy przystanki,
> to może trzy minuty. Nie starczy na przesiadkę, a i nie wszyscy jadą na
> Gocławek.
Nie zgadzam się. W przypadku małych odległości czas przejazdu jest
nieistotny, i tak dłużej będziesz czekał na autobus/tramwaj niż jechał.
Problem jest z szybkim przejazdem pomiędzy dzielnicami. Szybki przejazd
wymaga dwóch rzeczy: wydzielonego pasa ruchu i małej ilości przystanków.
Na tej trasie tramwaj ma wydzielone torowisko, wystarczy zlikwidować
zbędne przystanki.
>> A im mniej
>> przystanków tym szybciej, dużo szybciej. W tej chwili rozkładowo ten
>> odcinek przejeżdża w 23 minut - a to tylko osiem kilometrów,
>
> 6 przystanków na 8 km to trochę mało. Mniej niż metro, a chyba
> instyktownie wiadomo, że tramwaj to jednak powinien mieć częściej.
Efektem tego jest brak jakiegokolwiek szybkiego połączenia. Autobusów
stojących w korku nie przyspieszysz, przedłużanie buspasa niepotrzebnie
zwiększy korki.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 26.03.12 22:03 Jackare
- 26.03.12 22:15 Shrek
- 26.03.12 22:31 Krzysiek Kielczewski
- 26.03.12 22:54 Shrek
- 27.03.12 11:52 The_EaGle
- 27.03.12 11:57 The_EaGle
- 27.03.12 12:09 ojciec
- 27.03.12 12:11 ojciec
- 27.03.12 12:33 The_EaGle
- 27.03.12 12:36 The_EaGle
- 27.03.12 13:21 ojciec
- 27.03.12 13:32 The_EaGle
- 27.03.12 13:39 masti
- 27.03.12 14:13 J.F
- 27.03.12 14:32 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=