eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypaliwo drozeje a ludzie i tak jezdza › Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.
    icp.pl!news.icpnet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: paliwo drozeje a ludzie i tak jezdza
    Date: Mon, 26 Mar 2012 20:59:08 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 38
    Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
    References: <a...@j...googlegroups.com>
    <jkh0du$j7h$1@news.task.gda.pl> <jkhaip$uhi$1@node2.news.atman.pl>
    <jkiei2$itl$1@inews.gazeta.pl>
    <4f6cc171$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkig7n$nuu$1@inews.gazeta.pl> <jkkeuf$ac2$1@inews.gazeta.pl>
    <jkl8jr$ujl$1@mx1.internetia.pl> <jkmftg$82v$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jko1na$ma8$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jkq44o$c2p$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-75-149-9.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1332788451 20258 89.75.149.9 (26 Mar 2012 19:00:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Mar 2012 19:00:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux) Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2441338
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 26.03.2012 Shrek <u...@d...invalid> napisał/a:

    >>> Trochę się rozpędziłeś;) Myślę, że logiczne byłoby likwidować trochę
    >>> poniżej połowy.
    >>
    >> Z którym przystankiem się rozpędziłem?
    >
    > Z mniej więcej co 1/3. NIe może być też tak, że tramwaje maja przystanki
    > rzadziej niż metro.

    Metro z dala od Centrum też powinno mieć rzadziej przystanki.
    Komunikacja szynowa powinna być od szybkiego transportu na większe
    odległości, autobusy do rozwożenia po dzielnicach. A im mniej
    przystanków tym szybciej, dużo szybciej. W tej chwili rozkładowo ten
    odcinek przejeżdża w 23 minut - a to tylko osiem kilometrów, o ile
    dobrze pamiętam w szczycie ten przejazd zajmuje około 30min: to daje
    średnią 16km/h. Likwidacja przystanków połączona z priorytetem w dwóch
    newralgicznych miejscach IMO spokojnie pozwoliła by na dwukrotne
    skrócenie tego czasu.

    >>> Tak czy inaczej radykalnie ciąć ilość przystanków i
    >>> absolutny priorytet - w końcu tramwaj nie potrzebuje zielonego światła
    >>> tak jak samochody przez pół minuty- wystarczy parę sekund w odpowiednim
    >>> momencie. A że tramwaj ma aż jeden stopień swobody, to trafienie z tym
    >>> momentem to nie jest wyższa szkoła rakietowa.
    >>
    >> Dopóki tramwaje zatrzymują się "co chwilę" nie warto dawać im
    >> priorytetów - i tak będą wolne.
    >
    > Zgoda - tylko nie dopóki a razem. Bo inaczej masz błędne koło - dopóki i
    > tak stoją na światłach to niech mają przy okazji przystanki:P

    Docelowo powinny mieć priorytet, tutaj się zgadzam. Ale wprowadzony w
    momencie likwidacji zbędnych przystanków.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: