  • 1. Data: 2009-11-24 12:33:42
    Temat: pakiety w Play
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Po wykupieniu pakietu (100min do Playa i na stacjonarne) kodem
    *111*34*1# i sprawdzeniu ilosci minut (*105#) pokazuje sie 1 godzina i
    17 minut.
    Jakby nie liczyc 100 minut nie wychodzi...
    O co tu chodzi?
    TA

  • 2. Data: 2009-11-24 12:52:06
    Temat: Re: pakiety w Play
    Od: Mariusz <s...@m...com>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Po wykupieniu pakietu (100min do Playa i na stacjonarne) kodem
    > *111*34*1# i sprawdzeniu ilosci minut (*105#) pokazuje sie 1 godzina i
    > 17 minut.
    > Jakby nie liczyc 100 minut nie wychodzi...

    Najzwyczajniej musiales wykorzystac te 3 brakujace minuty przed
    sprawdzeniem stanu konta.. U mnie za kazdym razem przyznaja pelne 100
    minut, chyba ze to rzeczywiscie jakis blad systemowy czy cos.

    --
    Mariusz

  • 3. Data: 2009-11-24 13:27:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <heglhv$kpq$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Mariusz <s...@m...com> wrote:

    > Najzwyczajniej musiales wykorzystac te 3 brakujace minuty przed
    > sprawdzeniem stanu konta.. U mnie za kazdym razem przyznaja pelne 100
    > minut, chyba ze to rzeczywiscie jakis blad systemowy czy cos.

    Nie.
    Pierwsze cos zrobilem to wyslalem SMSa sprawdzajacego.
    Zreszta i tak - 60+17=87min
    Jak mowie - nic sie nie zgadza.

    TA

  • 4. Data: 2009-11-24 13:37:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Zreszta i tak - 60+17=87min

    Zalezy w jakim ukladzie.
    W slonecznym akurat 60 + 17 = 77

    A moze to jest minuta i 17 sekund z poprzedniego bonusa a nowy jeszcze sie
    nie aktyowal.
    Sprawdzales, czy 5 zl zniknelo z konta?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-11-24 13:40:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 14:37:45 +0100, SDD napisał(a):

    > Zalezy w jakim ukladzie.
    > W slonecznym akurat 60 + 17 = 77

    LOL :-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 6. Data: 2009-11-24 13:40:51
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    <T...@s...in.the.world> napisał:

    > Zreszta i tak - 60+17=87min
    > Jak mowie - nic sie nie zgadza.

    Ano nie zgadza: 60 + 17 = 77 minut.
    "Nie będę wskazywał palcem, kto tu oszukuje, ale jak odwinę łapę i dam w ten
    fioletowy pysk..." ;->

    JoteR

  • 7. Data: 2009-11-24 13:54:46
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hegnp6$8pn$1@inews.gazeta.pl>, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    > Ano nie zgadza: 60 + 17 = 77 minut.
    > "Nie będę wskazywał palcem, kto tu oszukuje, ale jak odwinę łapę i dam w ten
    > fioletowy pysk..." ;->

    O, widzisz.
    To tym bardziej sie nie zgadza.

    TA

  • 8. Data: 2009-11-24 13:57:17
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hegnj9$npu$1@news.onet.pl>,
    "SDD" <s...@t...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Zalezy w jakim ukladzie.
    > W slonecznym akurat 60 + 17 = 77
    Aha
    :-(

    > A moze to jest minuta i 17 sekund z poprzedniego bonusa a nowy jeszcze sie
    > nie aktyowal.

    Nie, bo wynik przychodzi w formacie hh:mm.

    > Sprawdzales, czy 5 zl zniknelo z konta?

    Nie. Bo przed wykupieniem tych minut nie bylo sprawdzane.
    Wiem, trzeba sie zarejestrowac i sprawdzac on-line.

    TA

  • 9. Data: 2009-11-24 14:06:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Nie, bo wynik przychodzi w formacie hh:mm.

    To znaczy dla ilosci minut 60 i wiecej przychodzi w formacie HH:MM, a dla
    mniejszych od 60 przychodzi w formacie MM:SS
    Rozumiem, ze jestes pwien, ze widziales HH:MM w tresci wiadomosci?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-11-24 14:20:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości grup
    ws.onet.pl...
    > O, widzisz.
    > To tym bardziej sie nie zgadza.

    Jeżeli przyjąć, że minuta to 46,2 sekundy to pasuje. ;)