  • 1. Data: 2010-04-12 19:10:48
    Temat: Re: pakiet internetowy Play Fresh 100MB bez roamingu do Plusa?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-04-2010 o 22:15:12 kranu <k...@l...pl> napisał(a):

    > Ogranicza mocno taka blokada?

    Jaka blokada?

    > Czytałem gdzieś, że mogą być problemy z MMSami?

    A co mają MMSy do pakietu internetowego? MMSy idą przez inny punt dostępy
    jak internet i są niezależne.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-04-12 19:15:12
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Witam,

    Korzystam w PlayFresh z pakietów 25MB za 5zł ale szybko mi schodzą przez
    zaokrąglanie do 100KB bo często się łączę (poczta, AGPS).
    Atrakcyjniej wygląda pakiet Play Online w telefonie 100MB również za 5zł
    ale na nadajnikach Play.
    Jak takie rozwiązanie się sprawdza w praktyce po zablokowaniu roamingu
    do Plusa? Z tego co widziałem na bilingu to w 90% łączę się i tak
    poprzez Play, ale jak ogólnie z ich faktycznym pokryciem? Ogranicza
    mocno taka blokada? Czytałem gdzieś, że mogą być problemy z MMSami?

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 3. Data: 2010-04-12 19:45:47
    Od: BearBag <c...@g...com>

    małe i srednie miasta jest ok, zobacz sobie jak pokrycie w okolicy
    gdzie przemieszczasz sie najczesciej z telefonem.

  • 4. Data: 2010-04-12 19:51:34
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-04-2010 o 23:33:04 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisa? w wiadomo?ci
    > Dnia 12-04-2010 o 22:15:12 kranu <k...@l...pl> napisa?(a):

    > No blokada polaczen intenetowych realizowanych w roaminugu Plusa

    Mówi że 90% połączeń to Play, reszta to Plus i pyta jak to wpływa w
    praktyce to chyba sam zna odpowiedź. A to nie blokada tylko brak usługi.

  • 5. Data: 2010-04-12 20:33:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    >Jaka blokada?

    No blokada polaczen intenetowych realizowanych w roaminugu Plusa

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-04-13 11:09:36
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-04-2010 o 14:34:18 uzytkownik <b...@u...go2.pl> napisał(a):

    > W play można zablokować łączenie się poza tzw. "Strefą taniego
    > internetu" czyli nadajnikami play i wtedy faktycznie tak jak mówił
    > pytający nie można będzie korzystać z mmsów...

    Naprawdę?? Eee, niemożliwe, to by głupota była niezła i niezły fail.
    Usługa Blokada transferu danych wprowadzona została w czasie kiedy
    wprowadzili pakiet Taniego Internetu i po to właśnie.

  • 7. Data: 2010-04-13 11:34:18
    Od: uzytkownik <b...@u...go2.pl>

    W dniu 2010-04-12 21:51, Piotr M pisze:

    > Mówi że 90% połączeń to Play, reszta to Plus i pyta jak to wpływa w
    > praktyce to chyba sam zna odpowiedź. A to nie blokada tylko brak usługi.

    upss... już drugie wprowadzenie w błąd użytkowników grupy po info o
    stanie darmowym.
    W play można zablokować łączenie się poza tzw. "Strefą taniego
    internetu" czyli nadajnikami play i wtedy faktycznie tak jak mówił
    pytający nie można będzie korzystać z mmsów...
    Prostrzym rozwiązaniem jest jednak ręczne logowanie się do nadajników
    Play. To również daje pewność.

  • 8. Data: 2010-04-13 12:11:20
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-04-2010 o 15:21:16 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Najpierw sprawdź, a potem pytaj. Ta bezczelność to kapitał ;)

    Wybrałem Plusa i faktycznie nie idą MMSy

    Ale to przecież jakiś babol z ich strony. Transfer danych (internet) to
    jedna usługa, MMMy to inna usługa, a rozmowy głosowe to kolejna usługa. W
    rozumieniu transfer danych to internet a nie MMSy. Bo jeżeli nie tylko, to
    rozmowy głosowe też powinni blokować, bo to też jest transfer danych.

    O co chodzi?

    BTW.
    Blokadę mam od początku, a głowę bym dął że wysyłałem MMSy.

  • 9. Data: 2010-04-13 12:21:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 10. Data: 2010-04-13 16:55:11
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-04-2010 o 19:59:42 Irk <j...@w...pl> napisał(a):

    > Czy mozna mieć oba te pakiety naraz tzn. 100MB Play Oline (5 zł) +
    > 25MB (5zł)?

    Raz się pomyliłem i za piątaka nie ten poszedł, drugi raz musiałem dać. I
    tym sposobem miałem dwa, i 25MB i 100MB.