  • 1. Data: 2010-04-12 18:36:19
    Temat: o co chodzi z tanimi doładowaniami z allegro
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Na allegro czasmi pojawia sie dosc sporu sprzedających ktorzy
    proponują doladowania o jakies 10% taniej niz konkurecja ale z
    zastrzeżeniem że można kupić tylko jedno doładowanie. O co chodzi?
    Zbierają komentarze? Jeszcze bym w to wierzył ale cześć z nich ma np
    kilkaset pozytywów i nie powinno im na tym zależeć.

  • 2. Data: 2010-04-12 20:58:10
    Temat: Re: o co chodzi z tanimi doładowaniami z allegro
    Od: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>

    są rózne promocje, np w Erze masz punkty lojalnościowe; ktoś nie ma co z
    nimi zrobić to spyla na allegro (bo np punkty mają określoną ważność żebyś
    przez 10 lat nie uzbierał na iPhona abonamentem za 40zł); a często w
    regulaminie jest napisane, że jeden numer można załadować raz na dzień,
    tydzień itp

    --
    Pracownik Hotline Era

  • 3. Data: 2010-04-12 22:15:38
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    >proponują doladowania o jakies 10% taniej niz konkurecja ale z

    VAT, niedawno byla afera o to. Niby idzie za garnice, zwrot VAT i bez
    paragonu w Polsce.

  • 4. Data: 2010-04-12 22:17:44
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    > VAT, niedawno byla afera o to. Niby idzie za garnice, zwrot VAT i bez
    > paragonu w Polsce.

    Albo bierzesz fakture, odliczasz VAT i dochdowy a doladowanie sprzedajesz na
    lewo -10%. Jestes około 30% do przodu. Ludzie kombinuja. Na 10000 masz 3000
    do przodu na 100000 - 30000

  • 5. Data: 2010-04-14 06:47:30
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Albo bierzesz fakture, odliczasz VAT i dochdowy a doladowanie sprzedajesz na
    > lewo -10%. Jestes około 30% do przodu. Ludzie kombinuja. Na 10000 masz 3000
    > do przodu na 100000 - 30000

    ok ale dlaczego nie może mi sprzedać 10 kodów a tylko jeden ?