  • Data: 2014-04-10 19:44:04
    Temat: Re: padl akumulator - jak sie przygotowac do reklamacji
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-10 19:24, magda pisze:
    > Witam
    > Dzisiaj padl calkowicie i nagle kilkumiesieczny akumulator. Wczoraj
    > normalnie auto jezdzilo, dzisiaj wsiadam i krecic nie chce. Po
    > odpaleniu auta przez kable i pokreceniu sie godzinke po miescie -
    > nadal zgon calkowity. Akumulator wsadzony na prostownik poczatkowo
    > laduje sie pradem 3A (prostownik do 12A) a po kilkunastu minutach
    > ladowanie spada do "zera" (wychylowy amperomierz na prostowniku nie
    > rusza sie wcale, ale slychac ze transformator cos tam daje bo brzeczy
    > troche bardziej niz przy odlaczonym aku).
> [...]

    Nie nadstawiać się ;)
    Przygotuj się na wielkie problemy, czyli konkretne zgłoszenie
    reklamacyjne na piśmie sobie przygotuj z żądaniem naprawy lub wymiany na
    nowy. Ja półtorej miesiąca czekałem na wymianę Centry Futura, ale
    najpierw nasłuchałem się, że to ja uszkodziłem 2 miesięczny akumulator,
    gość mi sprawdzał prąd ładowania, rozruchu i szukał czegokolwiek żeby
    się przyczepić.
    Ale może będziesz miała zupełnie inaczej czego Tobie życzę.

    Irokez