    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: padający akumulator - co ja mam z tym złomem zrobić?
    Date: Fri, 24 Dec 2010 15:24:54 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Ale o co chodzi ?

    > W którym czasie eksploatacji ? Od kupienia do teraz ?

    > Nigdy nie był chyba mocno przykręcony. Jest wsunięty między elementy które

    > go trzymają tak że nie wypadnie ale dokręcone to nie jest.

    No to znalazl się jeden z powodow szybszego wykonczenia akumulatora. Akumulator
    ma byc przykrecony do karoserii. Karoseria jest zabezpieczona przed
    podskakiwaniem na dziurach. Jak cos jest do niej przykrecone to tez nie
    podskakuje. Drugim moze byc ladowanie za pomoca nieodpowiedniego prostownika.
    Nic o nim nie napisales. Czy to byl prostownik uniemozliwiajacy wzrost napiecia
    na klemach powyzej 15 woltow czy taki zwykly z markety co pod koniec ladoania
    moze zrobic 17 woltow.