eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipp.i.komunikaty i CSTRe: p.i.komunikaty i CST
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu.p
    l!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.
    tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: p.i.komunikaty i CST
    Date: Fri, 09 Jul 2004 11:29:22 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <ccloig$adk$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cchtst$cp8$1@inews.gazeta.pl> <8...@l...freebsd.lublin.pl>
    <ccitt0$6us$1@inews.gazeta.pl> <ccj2lk$1dr$1@ftp.idg.com.pl>
    <ccjnbu$m20$1@bialystok.bsk.vectranet.pl>
    <0...@b...bzzz.pfff> <cclhba$5oa$1@ftp.idg.com.pl>
    <cclmah$2tn5$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: komorka.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1089365392 10676 80.55.24.130 (9 Jul 2004 09:29:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Jul 2004 09:29:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
    Netscape/7.1 (ax)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <cclmah$2tn5$1@news2.ipartners.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:66741
    [ ukryj nagłówki ]



    m...@n...pl wrote:

    > Denken <d...@i...com.pl> wrote:
    >
    >>Jednak IMO nie kazdy ISP ma tyle odwagi zeby swoje komuniktay podawac
    >>publicznie - jesli juz to wydaje je do znanej sobie grupki wlasnych
    >>klientow... ;)
    >
    > jakiej odwagi? Slyszales zeby jakakolwiek firma podawala informacje o
    > wpadkach, zaby jakis bank chwalil sie problemami z systemem
    > informatycznym, a isp informowal o awariach?
    >

    Banków w ogóle proponuję nie brać pod uwagę - w końcu p.i.p. traktuje o
    operatorach. Tak, są tacy operatorzy, którzy informują zarówno o
    planowanych przerwach, jak i tych nieplanowanych

    > To sa firmy, ktore zarabiaja pieniadze i to jest glownym motorem ich
    > dzialan. Jesli jest szansa ze takie komunikaty moga podwazyc zaufanie do
    > nich, nikt nie bedzie dzielil sie informacjami i wpadkach, bo to nie
    > logiczne , bo nie jest w interesie tych firm.
    >

    Istnieje pojęcie uczciwości w biznesie. Stanowisko, które Ty
    reprezentujesz jest niestety typowe dla polskiej mentalności biznesu
    "łona bi prowajder". Niestety, coraz bardziej powszechnego ;-(

    Na zdecydowane potępienie natomast zasługuje fakt, że użytkownik (myśle
    o tych duzych, nie o nerwostatowcach) informuje sowjego dużego operatora
    o problemach w jego sieci. Ostatnio miałem takie przypadki z często tu
    opisywanym operatorem na trzy litery...

    > Tak ciezko to zrozumiec?

    Rozróżnij marketing i PR od współpracy biznesowej. Jeżeli uda Ci się
    pokonać tę barierę, reszta pójdzie łatwo

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: