  • Data: 2004-07-09 09:29:22
    Temat: Re: p.i.komunikaty i CST
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    m...@n...pl wrote:

    > jakiej odwagi? Slyszales zeby jakakolwiek firma podawala informacje o
    > wpadkach, zaby jakis bank chwalil sie problemami z systemem
    > informatycznym, a isp informowal o awariach?

    Banków w ogóle proponuję nie brać pod uwagę - w końcu p.i.p. traktuje o
    operatorach. Tak, są tacy operatorzy, którzy informują zarówno o
    planowanych przerwach, jak i tych nieplanowanych

    > To sa firmy, ktore zarabiaja pieniadze i to jest glownym motorem ich
    > dzialan. Jesli jest szansa ze takie komunikaty moga podwazyc zaufanie do
    > nich, nikt nie bedzie dzielil sie informacjami i wpadkach, bo to nie
    > logiczne , bo nie jest w interesie tych firm.

    Istnieje pojęcie uczciwości w biznesie. Stanowisko, które Ty
    reprezentujesz jest niestety typowe dla polskiej mentalności biznesu
    "łona bi prowajder". Niestety, coraz bardziej powszechnego ;-(

    Na zdecydowane potępienie natomast zasługuje fakt, że użytkownik (myśle
    o tych duzych, nie o nerwostatowcach) informuje sowjego dużego operatora
    o problemach w jego sieci. Ostatnio miałem takie przypadki z często tu
    opisywanym operatorem na trzy litery...

    > Tak ciezko to zrozumiec?

    Rozróżnij marketing i PR od współpracy biznesowej. Jeżeli uda Ci się
    pokonać tę barierę, reszta pójdzie łatwo

    M.