    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: p atne autostrady... A1 do gda ska
    Date: Thu, 2 Aug 2012 14:00:16 +0200

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    >PIerwsze słyszę, żeby przedmioty AGD (jak i inne) były obliczone na
    >dzienne
    >użycie x ilość dni gwarancyjnych. Wiem, wiem - można naczytać się o
    >projektowaniu/produkcji przedmitów żeby minimalizować ich żywotność -
    >ale
    >bez żartów.

    Zalezy - silnik w odkurzaczu ma szczotki, komutator i pewna zywotnosc.
    Lozyska tez maja pewna zywotnosc i to wcale nie taka duza.

    Czajnik ... tak wprost nie, ale cos mu sie tam chyba jednak zuzywa w
    czasie kolejnych "stresow termicznych".

    Drukarki dawniej mialy jasno napisane - "przeznaczone do drukowania do
    100 stron miesiecznie".
    Drukarka nie ckm, jesli nie ma ograniczenia ze maksimum 20 stron
    naraz, to nic nie stoi na przeszkodzie zeby te 100 stron drukowaly
    codziennie, tylko ze gwarancja de facto jest na 2400 :-)

    >Może niech wprowadzą licznik użycia - gwara obejmuje tyle użyć i
    >potem
    >spadówa (jak w samochodach masz limit kilometrów).

    No i drukarki maja.
    A samochody ... nie musza wprowadzac licznika - pana tarcze sie zuzyly
    a nie zepsuly - to widac golym okiem :-)
    Pana akumulator byl zle eksploatowany, bo skoro mamy ISO9000, to nasze
    akumulatory sie nie psuja bez powodu.

    I z odkurzaczem mozna podobnie - skoro lozyska sie zuzyly, to za duzy
    przebieg ma :-)

    J.