  • 21. Data: 2013-01-22 14:54:27
    Temat: Re: ovh jak normalnie używać?
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-22 09:13, Piotr Chamera pisze:
    > Nawet nie przeczytałeś tekstu z linka, który podałeś :)
    >
    > Rozdział V pkt. 3: ,,W przypadku przekroczenia parametrów usługi serwera
    > okres abonamentowy usługi zostaje skrócony do daty przekroczenia
    > parametrów usługi serwera. (...) Kolejny okres abonamentowy liczony jest
    > od daty przekroczenia parametrów usługi serwera i NetArt wystawi fakturę
    > proforma tytułem utrzymania usługi w tym okresie. (...)"

    A czym to się różni od tego co napisałem? Kupujesz usługę np. 1.01.2013.
    Płacisz 1800zł za rok czasu a więc do 1.01.2014. Przekraczasz limit
    2.01.2013. Okres abonamentowy, który miałeś opłacony do 2014 roku
    zostaje skrócony do dnia przekroczenia limitów tj. 2.01.2013. Wtedy
    wystawiana jest faktura na okres okres 16.01.2013 do 16.01.2014 bo 14
    dni dostajesz gratis. A więc 1800zł kosztował okres 1-16.01.2013.

    Marek

  • 22. Data: 2013-01-22 18:28:32
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    > Nawet nie przeczytałeś tekstu z linka, który podałeś :)

    Ej, no zaraz nie przeczytałem. Cos mi widocznie umknęło. Późno było :-)

    [...]

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/