  • 11. Data: 2013-01-20 11:35:38
    Temat: Re: ovh jak normalnie używać?
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Przecież wiadomo, że najlepszy jest localhost, nie dość, że darmowy, bez
    > reklam, to jeszcze nie ma limitów, można postawić coś się tylko wymarzy.

    ale tylko jak się jest kumplem tuska, bo normalni to mają 1024/64...

  • 12. Data: 2013-01-20 13:53:33
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a na poważnie, jak dopali ftp i dostać się do phpmyadmina?

    z ftp próbowałem lgować się na login i hasło z konta ovh, na login z zakłdki
    ftp i hasło, nic nie działa...

  • 13. Data: 2013-01-20 14:11:45
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ftp okiełznany, nie wiem jakie jest hasło do phpmyadmina...

  • 14. Data: 2013-01-20 19:44:07
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 20 Jan 2013 10:52:49 +0100, Marek napisał(a):

    > Czyli jednak sprawdza się teoria, że człowiek potrafi się uczyć
    > wyłącznie na własnych błędach. Ja również do tego gatunku należę. Więc
    > do zobaczenia za parę lat na płatnym i sensownym (bo to w parze nie
    > idzie niestety) hostingu :-)

    No właśnie problem w tym, ze to nie jest taki darmowy hosting. Akurat mam
    farta, że znam admina :D Jakiś problem to od razu naprawia. Na razie zero.
    Mało użytkowników. Gdyby to było za granicą to tak. Nie sądzę żeby były
    problemy. Z płatnym hostingiem ja z kolei miałem do czynienia - nie
    polecam. Jeśli robimy stronę hobbystyczną to wystarczy taki darmowy. 2GB
    pojemności. Świetny uptime, a na webhoscie ciągle coś się działo.

    Polak to od razu zakłada że nie ma nic za darmo.
    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 15. Data: 2013-01-20 20:22:09
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-20 19:44, Filip454 pisze:

> [...]
    > pojemności. Świetny uptime, a na webhoscie ciągle coś się działo.
    >
    > Polak to od razu zakłada że nie ma nic za darmo.

    Jeśli ten admin sponsoruje przedsięwzięcia, to obawiam się, że szybko mu
    kasa się skończy i zwinie interes. I nagle może się okazać, że
    kilkudziesięciu Twoich klientów zostanie na bruku.Przerabiałem już takie
    klimaty. Coś mnie tknęło i na 2 dni przed plajtą firmy zabrałem się za
    przenosiny. Na płatnych hostingach zdarzały się również absurdalne
    sytuacje. Np. jeden z klientów wygenerował duży ruch wskutek reklamy
    RTV. W związku z przekroczeniem transferu znana duża firma hostingowa
    ograniczyła prędkość transferu do 1Mbs bo tak w regulaminie było.
    Natomiast nie było w regulaminie, że kiedykolwiek przywrócą normalną
    prędkość. Zrobili to po 3 miesiącach awantur. Mówili, że moment
    przywrócenia prędkości jest regulowany przepisami wewnętrznymi. Spytałem
    więc o to co mam zrobić aby spełnić ten przepis wewnętrzny i odzyskać
    prędkość łącza. Odpowiedzieli, że to tajemnica firmy :-D

    Tak więc życzę powodzenia w eksperymentowaniu z hostingami. Osobiście
    nie będę już doradzał nikomu bo to sensu nie ma.

    Marek

  • 16. Data: 2013-01-21 20:04:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 20 Jan 2013 20:22:09 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > więc o to co mam zrobić aby spełnić ten przepis wewnętrzny i odzyskać
    > prędkość łącza. Odpowiedzieli, że to tajemnica firmy :-D

    To napisz wprost, którzy byli tacy cwani. Bo "znana duża firma" nikomu nie
    pomoże w dokonaniu wyboru.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2013-01-21 20:05:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 20 Jan 2013 19:44:07 +0100, Filip454 napisał(a):

> [...]
    > pojemności. Świetny uptime, a na webhoscie ciągle coś się działo.
    >
    > Polak to od razu zakłada że nie ma nic za darmo.

    Bo nie ma. Z czegoś trzeba żyć. Zaś firma hostingowa to nie jest hobby,
    które się robi po godzinach za własne pieniądze.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 18. Data: 2013-01-22 00:50:15
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-21 20:04, Borys Pogoreło pisze:

    > To napisz wprost, którzy byli tacy cwani. Bo "znana duża firma" nikomu nie
    > pomoże w dokonaniu wyboru.

    Netart mnie tak przerobił ze 4 lata temu. Miałem u nich usługę Provider
    30. Z tego co czytam w regulaminie tej usługi, to obecnie jest jeszcze
    ciekawiej. Przekraczasz parametry serwera i od tego dnia musisz od nowa
    opłacić abonament. Płacisz 1800zł za rok, robisz serwis, zapętla Ci się
    skrypt bo coś spartaczyłeś, przekraczasz limit obciążenia, następnego
    dnia dostajesz kolejną fakturę na 1800zł :-D Dość drogo jak za jeden
    dzień hostingu. :-D Punkt regulaminu V 3.

    Ponadto nie sądzę aby moje doświadczenia komukolwiek pomogły. Sam
    widzisz, że zachwalany jest darmowy hosting. Ludzie potrzebują się uczyć
    na własnych błędach - jak pisałem.

    Marek

  • 19. Data: 2013-01-22 08:44:25
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2013-01-22 00:50, Marek pisze:

> [...]
    > dnia dostajesz kolejną fakturę na 1800zł :-D Dość drogo jak za jeden
    > dzień hostingu. :-D Punkt regulaminu V 3.

    Mógłbyś podać link do regulaminu? Bo w ogólnym
    http://serwery.pl/serwery-RegulaminSerwery.html tego nie widzę :/

    > Ponadto nie sądzę aby moje doświadczenia komukolwiek pomogły. Sam
    > widzisz, że zachwalany jest darmowy hosting. Ludzie potrzebują się uczyć
    > na własnych błędach - jak pisałem.

    Jedni wyciągają wnioski z cudzych błędów, inni nie ;-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 20. Data: 2013-01-22 09:13:39
    Od: Piotr Chamera <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-01-22 08:44, Cezary Tomczyk pisze:

    > Mógłbyś podać link do regulaminu? Bo w ogólnym
    > http://serwery.pl/serwery-RegulaminSerwery.html tego nie widzę :/

    Nawet nie przeczytałeś tekstu z linka, który podałeś :)

    Rozdział V pkt. 3: ,,W przypadku przekroczenia parametrów usługi serwera
    okres abonamentowy usługi zostaje skrócony do daty przekroczenia
    parametrów usługi serwera. (...) Kolejny okres abonamentowy liczony jest
    od daty przekroczenia parametrów usługi serwera i NetArt wystawi fakturę
    proforma tytułem utrzymania usługi w tym okresie. (...)"