  • Data: 2023-04-28 21:10:06
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej P. Woźniak napisał(a):

    > Wklepałeś do Google Groups, jak to widać niżej, czyli oszukujesz.
    > Dawniej wyniki z grup były widoczne bezpośrednio w wyszukiwarce
    > google.TLD, a Google Groups były łatwe do znalezienia na liście usług
    > Google.

    U mnie dowolna grupa usenetu jak wpisać jej nazwę
    jest na pierwszej stronie gógloskiej.
    Pewnie sporo zależy od algorytmów gógloskich.
    Na świeżym sytemie jak wklepię nazwę tej grupy do gógla
    dostaję jej adres na końcu pierwszej strony. Czyli nie jest tak źle.
    Na starym systemie gdzie gógiel widzi gdzie często zaglądam,
    nazwę dowolnej grupy usenetu dostaję na pierwszym miejscu wyszukiwania.

    > "Re: ", żeby zasugerować kontynuację wcześniejszej dyskusji.

    Możliwe.
    Drugi przypadek to odpowiedź słana na kilka grup, trzeci przypadek
    to wycinanie przez serwer pacjenta założyciela tematu piszącego np. przez jakiś
    egzotyczny anonimizer.