  • Data: 2023-04-24 00:40:15
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Zbynek Ltd. napisał:

    > Gdzie te czasy, gdy zarządzającemu konfiguracjami jeszcze się chciało
    > załatwiać obcym ludziom "na gębę" czy na telefon...

    Było pytanie, padła odpowiedź. Na stypie po Neostradzie warto pewne
    rzeczy wyjaśnić, bo ludzie nie tyle 'nie pamiętają', co po prostu nie
    wiedzą. My tu mówimy o rzeczach, które zaczynały się, gdy kierownictwo
    nieboszczki Tepsy (obecnie Orange) zastanawiało się, czy w ogóle w to
    wchodzić, czy ten cały Internet ma jakąś przyszłość. Tak więc pytanie
    o abonamenty i o sklepy z hierarchiami usenetowymi, to jak zdziwienie
    malucha, który po opowieści dziadka o occie na półkach sklepowych czasu
    stanu wojennego zadaje szczere pytanie "-- A w Lidlu też?"?

    --
    Jarek