  • Data: 2023-04-24 12:21:50
    Temat: Re: [ot] jaki serwer usenet
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Opamiętaj się, mowa była o adminie chmurki, którego znam osobiście.
    > Myślę, że nie tylko ja.

    Ale, że Ty pisałeś o adminie chmurki?

    Może zacytuję co tam sobie napisałeś: "Osobę prywatną, wcale nie zbyt
    majętną, bez problemu stać na utrzymanie serwera news. To nie wymaga ani
    wielkich nakładów, ani nie jest zbyt skomplikowane i nie wymaga aż tak
    dużo czasu.".

    Wszystko zacytowałem. Jeśli chodziło Ci wyłącznie o admina chmurki to
    trzeba było tak napisać. A jak chodzi o jakąś generalizację to ... no
    nie, nie jest to wcale takie proste. Mnie np brakuje miejsca na
    składowanie artykułów i wcale nie jest to kwestia włożenia kolejnego
    dysku tylko modernizacji serwera. Oczywiście można do tego inaczej
    podejść albo może się to lepiej wpasowywać we wszystkie potrzeby danej
    osoby. Ale generalnie bierze się z osobistych zainteresowań a nie tego,
    że nie stanowi żadnego kosztu. To właśnie pokazał czas, te umierające
    serwery.