  • 21. Data: 2012-05-01 19:37:07
    Temat: Re: [ot] filmoteka [OT]
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-01 18:30, megrims pisze:
    > W dniu 2012-05-01 17:43, kamil pisze:
    > (ciach)
    > (ciach)

    Dlaczego? Są różne rodzaje rozrywek.
    Może masz zbyt wygórowane oczekiwania gdy zasiadasz do rozrywkowych
    produkcji?

    > Może i masz uczulenie, ale od początku lat 90 przemysł
    > rozrywkowy zajmuje 2. miejsce w eksporcie USA.
    >
    > To tylko i wyłącznie biznes!
    >
    > Gdyby nasi tak potrafili to bym się cieszył.

    Jest kilka dobrych naszych filmów współczesnych. Ale to możnaby je na
    palcach jednej ręki policzyć. Film niemotoryzacyjny pt. "Ciało" mogę z
    czystym sumieniem polecić. :)

    > A nie tylko jakieś Kacwawy, Katynie i W ciemności.

    Obojętnie jaki film, to w rolach głównych (kolejność dowolna):
    Szyc, Karolak, Stenka, Szejbal, zieeeew... zasnąlem.

    To ja już wolę Holiłud.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 22. Data: 2012-05-01 19:37:57
    Temat: Re: [ot] filmoteka
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-01 18:25, megrims pisze:

    > Ronin

    ?? dawno temu oglądałem, co tam było związanego z motoryzacją?

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 23. Data: 2012-05-01 19:38:43
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-01 16:08, kamil pisze:

    > I w ten sposób z wyścigów japońskich potworów z 800KM pod maską
    > doszliśmy do emeryta prowadzącego kosiarkę do trawy.

    Film, chociaż ciekawy, to przyznam, ze nie o tą kategorię rozrywki mi
    chodziło :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 24. Data: 2012-05-01 19:48:49
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-05-01 17:00, Bydlę pisze:

    > Prawie wszystkie.

    > Dodaj koniecznie do listy film Bullitt.

    Do ktorej? Warto? Czy omijać?

    > A, to nie dodawaj, bo to zupełenie inny poziom.

    Pozwól, że poziom to sam ocenię :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 25. Data: 2012-05-01 20:06:28
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 01 May 2012 19:37:57 +0200, "v...@i...pl"
    <v...@i...pl> wrote:

    >?? dawno temu oglądałem, co tam było związanego z motoryzacją?

    IMHO jedna z lepszych scen pościgowych.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2012-05-01 20:35:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-01 19:37, v...@i...pl pisze:

> [...]
    >
    > Obojętnie jaki film, to w rolach głównych (kolejność dowolna):
    > Szyc, Karolak, Stenka, Szejbal, zieeeew... zasnąlem.

    Dyskusje trzeba by przenieść na pl.rec.film :)
    Ale polska kinematografia leży zupełnie.
    Tak samo jak wiele innych rzeczy.

    Ostatnie fajne polskie komedie to Poranek Kojota i Chłopaki
    nie płaczą. A te ostatnie co robią, to nędza.

  • 27. Data: 2012-05-01 20:53:32
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-30 23:09, v...@i...pl pisze:
    > Jakie filmy o tematyce
    > samochodowej/wyscigowej/rajdowej/okolomotoryzacyjnej znacie?
    > Co warto obejrzec a co omijac?
    > Obejrzalem cala serie "Szybkich i wscieklych", wlasnie obejrzalem "Born
    > to race 2011", po drodze jakichs kilka tytulow (np. "Biker Boyz")
    > ktorych nie zapamietalem.

    Taxi 1 i 2. 3 i 4 IMO średnie.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 28. Data: 2012-05-01 22:29:41
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    > Hello LEPEK,
    >
    > Tuesday, May 1, 2012, 11:02:08 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Wydłub sobie tego apostrofa z klawiatury, bo go nadużywasz.
    >
    > [...]
    Luka Besą?
    Luka Bessona?
    Luca Bessona?
    ;)
    Wiem - filmy, w których palce maczał Luc Besson. ;)

    BTW: jesteś jakimś cenzorem, czy moderatorem?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 29. Data: 2012-05-01 22:46:37
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-05-01 20:53:32 niejaki Grejon napisał:

    > Taxi 1 i 2. 3 i 4 IMO średnie.

    to ja polecę widmo - film taki se - ale dodge interceptor....
    mniam

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 30. Data: 2012-05-01 23:03:42
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    v...@i...pl <v...@i...pl> napisał(a):

    > Jakie filmy o tematyce
    > samochodowej/wyscigowej/rajdowej/okolomotoryzacyjnej znacie?

    Od siebie dodam ponad to, co zostało już wymienione:

    - Italian job oryginał i ew. remake
    - Grindhouse: Death proof
    - Bullit