  • 11. Data: 2012-05-01 12:59:42
    Temat: Re: [ot] filmoteka
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    W dniu 2012-05-01 07:56, megrims pisze:

    > http://www.filmweb.pl/film/Pojedynek+na+szosie-1971-
    8753
    *** To ja też polecę klasyką:
    - Znikający punkt - oryginał + remake
    - Konwój,
    - Żyć i umrzeć w Los Angeles - na swoje czasy był chyba jeden z lepszych
    pościgów samochodowych.
    - 60 sekund - oryginał + remake
    - Włoska robota - oryginał + remake

    Można sobie starą amerykańską motoryzację pooglądać.

    PS. Jeszcze przychodzi mi do głowy Knight Rider - Nieustraszony - ale to
    dla tych o zupełnie mocnych nerwach ;)

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +

  • 12. Data: 2012-05-01 14:56:52
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-01 12:59, Mari@ pisze:

> [...]
    >
    > Można sobie starą amerykańską motoryzację pooglądać.
    >

    > PS. Jeszcze przychodzi mi do głowy Knight Rider - Nieustraszony - ale to

    http://www.filmweb.pl/film/Piekielna+zemsta-2011-539
    302

    Film również dla ludzi o mocnych nerwach (głupi jak but) ale
    fury fajne tam są. Amerykańska sieka, ale da się obejrzeć.

  • 13. Data: 2012-05-01 15:41:00
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Mari@" <m...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - Konwój,
    > - Żyć i umrzeć w Los Angeles - na swoje czasy był chyba jeden z lepszych

    Znikający punkt - potwierdzam jego rewelacyjność!
    Uciekający pociąg - co prawda o pociągach, ale klimat jest
    Baza ludzi umarłych
    Ci wspaniali młodzieńcy w swych szalejących gruchotach
    Cena strachu
    Wyścig armatniej kuli
    Mistrz kierownicy ucieka
    Easy Rider
    Czarny pies
    Sugarland Express
    Jazda
    Prosta historia
    Noc na Ziemi
    Podróż za jeden uśmiech
    Autostopowicz

    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 14. Data: 2012-05-01 16:08:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/05/2012 14:41, wowa wrote:

    > Prosta historia

    I w ten sposób z wyścigów japońskich potworów z 800KM pod maską
    doszliśmy do emeryta prowadzącego kosiarkę do trawy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2012-05-01 16:40:08
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > I w ten sposób z wyścigów japońskich potworów z 800KM pod maską doszliśmy
    > do emeryta prowadzącego kosiarkę do trawy.

    Wątkotwórca dał szerokie widełki :) Przy filmach klasy Szybcy się wściekli
    przełączam na inny kanał :) Lubię jak film ma jakąś treść a nie same popisy
    operatorów kamer. Mam nieodparte wrażenie że te "potwory" i tak nie jadą
    szybciej jak 50km/h :)
    Wojtek

  • 16. Data: 2012-05-01 17:00:34
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-04-30 23:09:30 +0200, "v...@i...pl" <v...@i...pl> said:

    > Jakie filmy o tematyce
    > samochodowej/wyscigowej/rajdowej/okolomotoryzacyjnej znacie?

    Prawie wszystkie.

    > Co warto obejrzec a co omijac?

    Dodaj koniecznie do listy film Bullitt.

    > Obejrzalem cala serie "Szybkich i wscieklych"...

    A, to nie dodawaj, bo to zupełenie inny poziom.

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2012-05-01 17:34:34
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: v...@i...pl Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 30 kwiecień 2012, 23:09:30

    > Jakie filmy o tematyce
    > samochodowej/wyscigowej/rajdowej/okolomotoryzacyjnej znacie?

    * Wyspa Złoczyńców (1965, reż. Stanisław Jędryka) na podstawie tomu
    Wyspa Złoczyńców
    * Samochodzik i templariusze (1971, reż. Hubert Drapella, 5 odcinków) na
    podstawie tomu Pan Samochodzik i templariusze
    * Pan Samochodzik i niesamowity dwór (1986, reż. Janusz Kidawa) na
    podstawie tomu Niesamowity dwór
    * Pan Samochodzik i praskie tajemnice (1988, reż. Kazimierz Tarnas) na
    podstawie tomu Pan Samochodzik i tajemnica tajemnic
    * Latające machiny kontra Pan Samochodzik (1991, reż. Janusz Kidawa) na
    podstawie tomu Pan Samochodzik i złota rękawica

    --
    Llort

  • 18. Data: 2012-05-01 17:43:10
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 01/05/2012 15:40, wowa wrote:

> [...]
    > wściekli przełączam na inny kanał :) Lubię jak film ma jakąś treść a nie
    > same popisy operatorów kamer. Mam nieodparte wrażenie że te "potwory" i

    Mnie nie musisz tłumaczyć, mam uczulenie na sam wyraz Hollywood, ale
    film o pojednaniu z bratem na kosiarce trudno zaliczyć do kategorii
    pościgów samochodowych. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-05-01 18:25:27
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-01 15:41, wowa pisze:

> [...]
    > Baza ludzi umarłych
    > Ci wspaniali młodzieńcy w swych szalejących gruchotach

    Ronin

  • 20. Data: 2012-05-01 18:30:01
    Temat: Re: [ot] filmoteka [OT]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-01 17:43, kamil pisze:
    (ciach)
    > Mnie nie musisz tłumaczyć, mam uczulenie na sam wyraz Hollywood
    (ciach)

    Może i masz uczulenie, ale od początku lat 90 przemysł
    rozrywkowy zajmuje 2. miejsce w eksporcie USA.

    To tylko i wyłącznie biznes!

    Gdyby nasi tak potrafili to bym się cieszył.

    A nie tylko jakieś Kacwawy, Katynie i W ciemności.