eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetMalowanie klawiaturyRe: [ot] Tłumaczenie srt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!news.uzoreto.com!pee
    r02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 12 Mar 2023 09:43:34 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.8.0
    Subject: Re: [ot] Tłumaczenie srt
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <6401b5f9$0$9594$65785112@news.neostrada.pl>
    <6405b696$0$9608$65785112@news.neostrada.pl>
    <tu53bl$2ka6d$1@news.icm.edu.pl>
    <6406f0e1$0$19615$65785112@news.neostrada.pl>
    <tube4f$2v2kt$1@news.icm.edu.pl>
    <6409c01d$0$19609$65785112@news.neostrada.pl>
    <tugbt9$25786$1@dont-email.me>
    From: Trybun <L...@j...cb>
    In-Reply-To: <tugbt9$25786$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: Avast (VPS 230301-0, 1.3.2023), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 49
    Message-ID: <640d90be$0$9604$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.146.143.26
    X-Trace: 1678610623 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 9604 188.146.143.26:17204
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4308
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1276081
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10.03.2023 o 23:44, heby pisze:
    > On 09/03/2023 12:16, Trybun wrote:
    >> Mam tam konto i parę przeprowadzonych transakcji zakupowych, zawsze
    >> coś było nie tak
    >
    > Mam inną statystykę, od nastu lat robie tam zakupy w ilości około 100
    > paczek rocznie (ostatnio nawet więcej). Przypadki sporne to bardziej
    > okolice jednego/dwóch % transakcji. Zazwyczaj związane z typowym
    > Januszem Biznesu, które istnieją tak samo poza allegro, tylko, że na
    > allegro jesteś na nieco innej pozycji: w razie co masz przestrzeń do
    > dyskutowania i możliwośc zwracania pieniędzy bez użerania się z
    > kretynami. Zaś "smart" powoduje, że za przesyłki >30zł nie płacę i
    > mimo, że wydawało mi się to absurdalne jako koncepcja, to faktycznie,
    > te ~100 zakupów rocznie mam z darmową wysyłką już od kilku lat (dalej
    > nie pojmuje jak się im to opłaca) płacąc jakieś grosze co rok.
    > Darmowego kuriera zazwyczaj w tych samych sklepach poza allegro nie
    > uświadczysz, a ceny podobne. To nie jest reklama, tylko najzwyczajniej
    > statystyka mojego doświadczenia z punktu widzenia zwykłego klienta
    > który z tego dość często korzysta. Ogólnie, musiałeś mieć ogromnego
    > pecha lub było to 15 lat temu, bo ja, przy takim przerobie paczek, mam
    > najzwyczajniej problemy na poziomie nieistotnym, a kupuję tam
    > praktycznie wszystko, poza może jedzeniem, ale to też się zmienia.
    >
    > Kupuje też dużo na aliexpress i tutaj również nie mam zastrzeżeń, a
    > spory i zwracanie pieniędzy jest wręcz absurdalnie wygodne. Jedyny
    > problem to ginące paczki, giną zazwyczaj na ostatniej prostej kiedy
    > przechodzą kontrolę celną w PL i wpadają w czarną dziurę PP. Ale Ali
    > ani razu, na naście, nie odmówił mi zwrotu pieniędzy za zgubiony
    > towar. Gubienie paczek jest na poziomie ~5%. Przy takich ilościach w
    > skali kraju oznacza to, że PP daje radę zgubić pewnie tira dziennie.
    > Spory o towar pomylony czy złej jakosci są również nie większe niż
    > 1-2%, choć w 201x było tego znacznie wiecej. Obecnie kupuje tam nawet
    > podzespoły elektroniczne i naprawdę kitajcom opłaca się jakoś
    > magicznie wysłać mi 1 tranzystor za 1.5zł z darmową wysyłką. Niepojęte.
    >
    > Zaryzykuję, że w ostatnich 10 latach znacząco wzrosła jakośc obsługi
    > klienta online, na wszystkich platformach. To już nie te czasy, że
    > kupowało się telefon i dostawało cegłę. Cięgle to jest możliwe, ale
    > szanse na to masz znikome, sklepy na allegro dbają o wizerunek
    > zdecydowanie bardziej niż 10 lat temu.
    >

    Skoro tak piszesz.. Być może faktycznie trafiłem na jakichś "Januszy". 
    Jednak jak dla mnie to i te nowe możliwości to i tak za duże wyzwanie,
    ja preferuje sklepy typu hybryda, -  zamawiam towar z magazynu do
    stacjonarnego sklepu. W ten sposób mogę towar dokładnie obejrzeć przed
    zapłatą, a samo egzekwowanie reklamacji to 5minutowa wizyta w sklepie.
    Tak że Allegro po tym co napisałeś, owszem, ale tylko w ostateczności.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: