eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipdebata o jakości - UKE - zapraszamyRe: [ot] Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [ot] Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy
    Date: Thu, 28 Apr 2011 06:56:24 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <ipas1q$j0d$1@inews.gazeta.pl>
    References: <3...@c...googlegroups.com>
    <iophgj$r2l$1@news.onet.pl> <ip4h6b$puj$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ip4mc4$5hk$1@news.onet.pl> <ip77gp$lmb$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ip7btt$s09$1@news.onet.pl> <ip9ng4$ud2$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ip9ujq$44u$1@news.onet.pl> <ipa2dj$ng9$1@inews.gazeta.pl>
    <ipa34b$me7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.206.64.57
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1303966586 19469 91.206.64.57 (28 Apr 2011 04:56:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Apr 2011 04:56:26 +0000 (UTC)
    X-User: mikolaj.jopczynski
    In-Reply-To: <ipa34b$me7$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94824
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-04-27 23:52, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    > W dniu 2011-04-27 23:38, Mikołaj Jopczyński pisze:
    >
    >>
    >> Ostatnio klient pisze maila, ze "internet dziala slabo" ....
    >>
    >> Witki mi opadly
    >>
    >>
    >
    > Zarówno z własnego doświadczenia, jak i z opowieści innych wiem, że
    > cokolwiek by klient nie napisał/powiedział, i tak będzie potraktowany
    > jak idiota. Więc po co się męczyć?

    No to moje jest nieco inne.

    Ale zastanow sie - dlaczego tak jest .... wczoraj przyjezdzam do
    klientki - nie dziala jej net - a via tel sprawdzalismy, ze router jest
    ok, "pali" sie wan.

    Przyjezdzam - lapek widzi nowa siec - TP-Link HJEk - nawet sie nie
    zastanawiam i pytam wprost: kto resetowal router - tylko chwilka ciszy,
    bo chyba bylo widac, ze jestem zly: jaaaaaaaaaaaaa, a nie mozna?


    I jak tu klientow jak idiotow nie traktowac?
    Duze znaczenie ma podejscie klienta - bo jest jakis promil, ktory
    otwarcie mowi, ze sie nie zna, ze kable nie wiedzial jak podlaczyc po
    malowaniu, ze rozjechal kabel krzeslem - whatever - nie leci w
    przyslowiowego ch ...

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

    Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: