  • Data: 2011-03-20 10:35:54
    Temat: Re: (ot) Re: Ceny paliw - kto mnie oswieci?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Wyparowala z Polski ? Czy tylko przeszla z polskich przedsiebiorstw do

    > polskich bankow ?

    > Oczywiscie "polskich" bez wchodzenia w szczegoly akcjonariatu.

    Jak powszechnie wiadomo większość banków z wyjątkiem PKO BP kontroluje obcy
    kapitał więc i zyski są przekazywane do tych krajów .Partie narodowe czy
    nacjonalistyczne
    próbują zdobywać poparcie strasząc ludzi zagranicznym kapitałem ( bo to żydzi )
    wykupem ziemi itp , ale to nie ma już znaczenia kapitał nie ma narodowość w
    dzisiejszym świecie. Ktoś kto ma kredyt na 20-30 lat staję się de facto
    wyrobnikiem banku
    i nie ma znaczenia czy bank jest w rękach Polskich , Niemieckich czy
    Amerykańskich. Niestety dla większości społeczeństwa to jedyna alternatywa w tym
    systemie .