  • 11. Data: 2011-10-13 17:13:30
    Temat: Re: oszczędność na paliwie 30 % ????
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > No dobra, do uzyskiwania tego HHO uzywaja 3,96kW, powiedz zatem skad ten
    > silnik ma miec wiecej energi niz dostarczaja do tego czegos?

    A kto powiedzial, ze ma miec wiecej energii?

    Pozdrawiam

    Darek

  • 12. Data: 2011-10-13 19:10:10
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DJ wrote:

    > A kto powiedzial, ze ma miec wiecej energii?

    A skąd będzie oszczędnośc paliwa?

    \SK

  • 13. Data: 2011-10-13 19:52:11
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Uryna"

    > czy to jakiś fake czy naprawdę mozna
    > taki generator w aucie zaintalować i oszczędzać 30% paliwa ????
    > koszt w sumie niewielki bo 410 euro

    magnesy neodymowe raz, że tańsze to jeszcze skuteczniejsze...ja mam 400
    pod podwoziem, które odpychają mnie od biegunów, kolejne na układzie
    dolotowym i na przewodach paliwowych, ostatnio zamontowalem na
    licznikach wody i zauważyłem, że zużycie wody spadło do minimum...a
    niedowiarki pierd..lą, że to nieprawda

  • 14. Data: 2011-10-13 20:00:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-10-13 14:40, Uryna wrote:
    > czy to jakiś fake czy naprawdę mozna
    > taki generator w aucie zaintalować i oszczędzać 30% paliwa ????

    Matura z fizyki powinna być obowiązkowa.

  • 15. Data: 2011-10-13 20:10:37
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Sebastian Biały w <news:j7790a$qp$1@news.onet.pl>:

    > Matura z fizyki powinna być obowiązkowa.

    Masz na myśli zasilanie zbiornika wody sumą tego co z
    wydechu,spryskiwaczy,klimatyzacji i nieba nakapie? ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 16. Data: 2011-10-13 20:22:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-10-13 20:10, 'Tom N' wrote:
    > Masz na myśli zasilanie zbiornika wody sumą tego co z
    > wydechu,spryskiwaczy,klimatyzacji i nieba nakapie? ;-)

    Żart żartem, ale to że w ogóle ktoś te pierdoły czyta i się jeszcze
    zastanawia powoduje u mnie trwałą utratę istoty szarej. Lata
    tumanistycznej propagandy robią swoje.

  • 17. Data: 2011-10-13 20:39:17
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Żart żartem, ale to że w ogóle ktoś te pierdoły czyta i się jeszcze

    > zastanawia powoduje u mnie trwałą utratę istoty szarej. Lata

    > tumanistycznej propagandy robią swoje.

    Oszędność to macie tu,tylko trzeba sie narąbać!!
    http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-100-km-za
    -6-zl-tak-ale-trzeba-sie-narabac,nId,331108,repId,36
    182045
    pozdro.jack

  • 18. Data: 2011-10-13 22:35:08
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Żart żartem, ale to że w ogóle ktoś te pierdoły czyta i się jeszcze
    > zastanawia powoduje u mnie trwałą utratę istoty szarej. Lata
    > tumanistycznej propagandy robią swoje.

    Ano robia, robia, PO wygralo, PIS zaraz za nim, potem cos dziwnego co
    trudno nazwac, chlopki dbajacy o swoje rodziny i postkomuna, a wszystko
    to przez TV i powtarzanie, powtarzanie, powtarzanie...

  • 19. Data: 2011-10-14 00:16:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On Oct 13, 5:13 pm, "DJ" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > A kto powiedzial, ze ma miec wiecej energii?

    No to gdzie sens, gdzie logika? Taniej i efektywniej będzie tą energię
    zużyć do zasilania silnika trakcyjnego, bo wątpie by to coś
    przewyższylo sprawnością silnik elektryczny. Ludzie nauczcie się raz
    na zawsze, energia się sama znikąd nie weźmie a jeżeli coś tak wygląda
    to tylko przekształcanie jednej w drugą.

    --
    Artur

  • 20. Data: 2011-10-14 15:14:21
    Od: kan <k...@o...pl>

    On 2011-10-13 16:36, AZ wrote:
    > No dobra, do uzyskiwania tego HHO uzywaja 3,96kW, powiedz zatem skad ten
    > silnik ma miec wiecej energi niz dostarczaja do tego czegos? Z wody,
    > ktora nie ma zadnej wartosci energetycznej?

    LOL, ten HHO to H20 czyli zwykła woda w postaci pary a "generator" to
    zwykły podgrzewacz, tylko szumnie zbajerowany.
    Pewnie ten zysk liczą z zysku jaki daje dostarczenie pary wodnej do
    komory spalania.

    --
    Pozdrawiam,
    kan