-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: ostrzejsze badania techniczne jeszcze raz
Date: Fri, 22 Feb 2013 15:15:07 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 29
Message-ID: <kg7uhe$o3j$1@node1.news.atman.pl>
References: <kg7i4v$uqe$1@news.task.gda.pl> <kg7mjn$fne$1@node1.news.atman.pl>
<f...@4...net>
<kg7pd9$le1$1@node2.news.atman.pl> <kg7tcv$uue$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1361542510 24691 159.253.247.138 (22 Feb 2013 14:15:10
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 22 Feb 2013 14:15:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <kg7tcv$uue$1@news.task.gda.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2484201
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-02-22 14:55, LEPEK pisze:
> W dniu 2013-02-22 13:47, Artur Maśląg pisze:
>
>> No, ale jak czytam "Autor IMO trafia w sedno" itd. to raczej
>> się to kłóci z tym co napisałeś, z czym się zasadniczo zgadzam :)
>
> Chodzi głównie o to, że:
> "nie bardzo wyobrażam sobie, na czym polega zagrożenie pochodzące od
> pojazdów w złym stanie technicznym - przy czym przez ,,zły" rozumiemy tu
> to, co można sprawdzić na badaniu technicznym."
Co już posumowałem, że to standardowe bredzenie, powielane na
tysiące sposobów, z którego nic nie wynika. Mogę tylko powtórzyć
co już napisałem:
<cite>
Badanie ma wykluczyć ewidentne problemy (skorodowane przewody, brak
hamowania na którym kole itd.), a nie wykluczać przypadki losowe.
</cite>
Mogę tylko dodać, że w jakiś sposób to jednak cześć osób mobilizuje
do wykonania pewnych napraw.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.02.13 12:33 Marek Dyjor
- 23.02.13 12:36 Marek Dyjor
- 25.02.13 23:25 masti
- 26.02.13 06:46 Marek Dyjor
- 26.02.13 10:48 masti
- 28.02.13 14:26 Marek Dyjor
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa