  • Data: 2009-10-09 13:32:36
    Temat: Re: ostatnie godziny FTA platformy TVP
    Od: Jan <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie dzięki za odzew.
    Ja jednak mam odczucia inne niż niektórzy. To znaczy, oczywiście to
    dobrze że Farfał zrobił to co zrobił, jednak z drugiej strony patrząc
    na to iż od wielu wielu lat oni nadawali swoje kanały drogą SAT, ale
    zakodowane jako uplink dla nadajników naziemnych. I tego nigdy nie
    rozkodowali, no bo po co. A przecież mogli tak zrobić na takiej
    zasadzie: idziesz na pocztę, udowadniasz, że płacisz abonament i
    dostajesz kartę ważną do końca roku i już. A Farfał przeskoczył etap
    nadawania FTA zwykłego sygnału SD i od razu skoczył w 21 wiek hehe.
    Nie chcę się z nikim kłócić itd. ale przypuszczam, że stosunek w
    Polsce dekoderów u ludzi jest taki: HD max 20 % do SD 80 %. Ponadto
    nawet jak już będzie można oglądać tą naszą telewizję to znowu będzie
    można się czepić o takie rzeczy jak choćby 2 fonie audio dla filmów
    obcojęzycznych. Eh to jest Polska właśnie.