  • 1. Data: 2011-12-09 15:53:50
    Temat: ostatnie CRT
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    W którym roku były w sklepach jeszcze NOWE telewizory CRT?

    Bo znalazłem tylko newsa że LG przestało produkować kineskopy w 2010r

  • 2. Data: 2011-12-09 17:32:36
    Temat: Re: ostatnie CRT
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "TheWarAgainstTerror" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >W którym roku były w sklepach jeszcze NOWE telewizory CRT?
    >
    > Bo znalazłem tylko newsa że LG przestało produkować kineskopy w 2010r

    Ostatnio rozmawiałem z osobą, która mówiła, że kupiła nowy telewizor CRT dwa
    lata temu.

    Na początku tego roku widziałem u jakiegoś dostawcy wyprzedaż nowych
    monitorów CRT do CCTV.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2011-12-09 20:12:38
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "TheWarAgainstTerror" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > W którym roku były w sklepach jeszcze NOWE telewizory CRT?
    > Bo znalazłem tylko newsa że LG przestało produkować kineskopy w 2010r

    U mnie w Auchan leżą.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2011-12-09 21:07:58
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "TheWarAgainstTerror" napisał:

    > W którym roku były w sklepach jeszcze NOWE telewizory CRT?

    Były? W sklepie obok mnie jeszcze są, a pewnie w wielu innych i mogą być
    jeszcze przez 20 lat. Ja bym spytał kiedy zaprzestano ich produkcji.

    Remek

  • 5. Data: 2011-12-10 07:25:08
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-09 21:12, Irokez pisze:
    > Użytkownik "TheWarAgainstTerror" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > U mnie w Auchan leżą.

    ale chodzi mi o nowe 21" 29" produkcji znanych firm (SAMSUNG LG)a nie
    DUDUŚUDUŚ

  • 6. Data: 2011-12-10 09:34:18
    Od: Atlantis <N...@w...pl>

    W dniu 2011-12-09 22:07, Remek pisze:

    > Były? W sklepie obok mnie jeszcze są, a pewnie w wielu innych i mogą być
    > jeszcze przez 20 lat. Ja bym spytał kiedy zaprzestano ich produkcji.

    U mnie dokładnie tak samo. Wydaje mi się, że pewien niewielki segment
    klientów będzie wolał tradycyjną, szklaną bańkę. Mam wrażenie, że takowa
    szczególnie starszym użytkownikom kojarzy się z prostotą użytkowania.
    Widzę po moich rodzicach - zanim dali się przekonać do obsługi mojego
    telewizora woleli go nie ruszać. Kojarzył im się z trudnym w obsłudze
    (bo skomputeryzowanym*) urządzeniem, którego lepiej nie ruszać.

    *Już parę razy miałem okazję się przekonać, że w średnim wieku i starsi,
    o ile nie nauczyli się obsługi komputera ze względu na własne
    zainteresowania lub wykonywaną pracę, wciąż jeszcze mentalnie tkwią w
    czasach Atari 800 XL. Doskonale ilustruje to wypowiedź mojego wujka,
    który stwierdził, iż woli nawet nie próbować uczyć się obsługi
    komputera, gdyż z góry wie, iż mu się nie uda. Dlaczego? Bo nie zna
    angielskiego i nie pamięta już większości rzeczy z matematyki ze szkoły. ;)

  • 7. Data: 2011-12-10 10:39:03
    Od: Szyk <s...@o...pl>

> [...]
    > komputera, gdyż z góry wie, iż mu się nie uda. Dlaczego? Bo nie zna
    > angielskiego i nie pamięta już większości rzeczy z matematyki ze szkoły. ;)

    Widać wujek ma programistyczne ambicje i zwykłe klikanie by go nie
    zadowoliło...

  • 8. Data: 2011-12-10 11:49:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 09 Dec 2011 16:53:50 +0100, TheWarAgainstTerror napisał(a):
    > W którym roku były w sklepach jeszcze NOWE telewizory CRT?

    W tym roku jeszcze widzialem, ale czy nowe czy z zapasow magazynowych -
    ktoz wie.

    > Bo znalazłem tylko newsa że LG przestało produkować kineskopy w 2010r

    Linie kupi jakis Chinczyk po cenie zlomu i kto wie - moze bedzie dalej
    trzaskal. Poki sa klienci.

    Co prawda odkad LCD potanialy to nie bardzo widze na to sens, a dodatkowa
    cyfryzacja emisji dodatkowo go zmniejsza - ale wszystko kwestia ceny i
    gustu.

    No i paru snobow, ktorzy moga twierdzic "tylko CRT ma dobre kolory".
    I to nie jest calkiem bez racji.

    J.

  • 9. Data: 2011-12-10 11:54:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Dec 2011 08:25:08 +0100, TheWarAgainstTerror napisał(a):
    > ale chodzi mi o nowe 21" 29" produkcji znanych firm (SAMSUNG LG)a nie
    > DUDUŚUDUŚ

    Tak to zazwyczaj bywa ze "znane firmy" ida w czolowce i pierwsze rezygnuja
    z produkcji malo oplacalnych staroci.

    a dodatkowo wez pod uwage ze crt 21" latwiej upchnac w mieszkaniu i male
    crt pewnie dluzej przetrwaja niz duze.

    J.

  • 10. Data: 2011-12-10 12:00:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > No i paru snobow, ktorzy moga twierdzic "tylko CRT ma dobre kolory".
    > I to nie jest calkiem bez racji.

    Ale to zależy od stopnia czystości miedzi w kablu antenowym.

    --
    Jarek