-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
From: "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <iojvbs$4rk$1@news.onet.pl>
Subject: Re: osłona pod silnik
Date: Tue, 19 Apr 2011 15:46:19 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Lines: 27
Message-ID: <4dad9232$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.189.123.146
X-Trace: 1303220787 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2458 79.189.123.146:1159
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2362966
[ ukryj nagłówki ]> Przymierzam się do poprawek dotyczących osłony dolnej silnika (takie
> dwuczęściowe plastikowe cuś mocowane pomiędzy przednim pasem a
> błotnikami, żeby woda i błoto nie leciały na osprzęt). Oryginalna osłona
> jest popękana, ale (chyba) rokuje na naprawdę (mocowania są całe, trzeba
> pospawać w kilku miejscach). Jest jednak dość miękka, co zapewne było
> powodem że kilka razy musiała komuś odpaść, wygiąć się i została
> przeciągnięta po asfalcie, co widać. Oryginalna kosztuje krocie (ponad
> 600 zł), zamiennik z HDPE (twardszy) kosztuje około 100 zł na aledrogo.
> Mam wrażenie, że nawet jeśli kilka spinek się wyczepi, to nie zacznie od
> razu szorować po ziemi.
> Zanim podejmę decyzję chciałby dopytać, jak się takie twarde plastikowe
> osłony sprawują, zwłaszcza w przypadku
> a) otarcia się o krawężnik - miękka się ugnie (i odpadnie, co widać na
> obecnej), a twarda ?
> b) zimą, w śniegu i zmiennych temperaturach - czy to prawda, że te
> twarde pękają na mocowaniach od mrozu?
> Liczę, że ktoś się podzieli doświadczeniem.
napisz jakie auto...
W Patrolu osłona z balchy 4 mm i 20 lat jeżdzi i nic,
trochę wgnieceń, trochę rysek, ale większych zniekształceń nie ma.
Wysokość od podłoża - pewnie powyżej 40 cm (koła 33 cale).
:)
pozdr.
gr
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)
- 2025-03-14 Policjanci z Piątku
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=