  • Data: 2015-12-14 21:31:01
    Temat: Re: osiołkowi... OT
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-14 o 20:01, ToMasz pisze:

    > Smiejemy się z Korwina traktując go jako
    > ekstremistę. ale dziesiątki jego pomysłów ilustrowanych filmikami na YT,
    > dałoby się zastosować natychmiast, bez szkody dla Państwa z wielką
    > korzyścią dla społeczeństwa.

    Jakoś tak z mojego otoczenia, ale i z RTV czy prasy - zauważam, że
    najchętniej szydzą z niego ludzie określający się jako "humaniści"
    (cokolwiek mają na myśli). Ale też (jak mi się zdarzało usłyszeć)
    mówiący o sobie, że "matematyki nigdy nie lubiłem". Dlatego bym ich
    określił nie >pozytywnie<, ale poprzez >zaprzeczenie< :
    oni są anty-techniczni. Zaś ich "humanizm" nie obejmuje logiki, bo ona
    zbyt blisko leżała koło... matematyki. Taka sobie dygresja.

    A co do JKM to on najwyraźniej tak kocha szokować szerszą publikę, że mu
    to przyćmiewa zdolność zdobywania jej *akceptacji*. Gdy tylko może czymś
    zbulwersować, to robi to bez chwili namysłu.

    Czytałem onegdaj taki tekst krytyczny o nim, jakiś blog, czy coś
    podobnego, no nie mogę tego znaleźć. Ale autor był rozdwojony pomiędzy
    apologizowaniem a krytyką, zaznaczając, że wbrew mniemaniu Korwina (o
    sobie samym) nie nadaje się on na polityka. I chyba jest to prawda!
    Za to świetnie on tłumaczy "o co tak naprawdę innym politykom chodzi":
    - o nasze dobro. Nie dajmy go sobie... odebrać!