  • Data: 2016-01-13 18:20:20
    Temat: Re: oscyloskop HP 54600B
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-12 o 22:16, J.F. pisze:

    > Ale wiesz jak to z cyfrakami - np 100Msps, a dla przebiegow
    > powtarzalnych moze byc i 1G.
    Nie, nie ma, ograniczeniem także jest pasmo wzm wejściowego.
    Tak mają droższe modele, ale my tu o tanich mówimy.

    > Tez doceniam analogi, ale cyfraki maja kilka zalet.
    > I teraz pytanie, czy ta pamiec w tym modelu zaspokoi ... nawet amatora ...
    Widziałem kiedyś dawno u kolegi Irka podobny w akcji i wiem że to
    działa. A poza tym skoro to wojsko kiedyś zamówiło to widocznie mieli
    argumenty za takim rozwizaniem.

    > Takie cos
    > http://allegro.pl/hantek-6022be-20mhz-2-kanaly-cyfro
    wy-oscyloskop-i5736101054.html

    > Nie uzywalem, ale niby szybsze..
    A tego to nie widziałem, ciekaw jestem jak wygląda program co to obsługuje
    i czy ma izolację USB, bo ten co podawałem ma.
    Bo niestety już się na tych chińskich programach przejechałem, kupiłem
    programator TL866A, nawet niezły, ma testowanie kości ttl i cmos ale nie
    wszystkich, program jest taki sobie, toporny, help wyskakują krzaczki,
    chciałem dołożyć swoją kość do testowania, zapomnij, kości są "wsadzone"
    do dll-a i koniec, napisałem do nich, 0 odzewu.

    --
    Pozdr

    Janusz_K