  • Data: 2016-01-13 21:19:00
    Temat: Re: oscyloskop HP 54600B
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 13.01.2016 o 18:09, janusz_k pisze:

    >No to jak składał kropki, to nie analogowy :-)

    swieta prawda :-)

    >100MHz jest pasmem wzmacniacza wejściowego. 20MS/s to próbkowanie w
    >czasie rzeczywistym dla przebiegów jednorazowych. Dla przebiegów
    >powtarzalnych oscyloskop może pracować w trybie ekwiwalentnym z
    >próbkowaniem 1GS/s i to jest właśnie to "składanie z kropek".

    Przy czym na ekranie to juz wcale nie musza byc kropki pokazane.

    Mnie kiedys zaskoczyl cyfrowy Tektronik.
    szybkosc na full, przylozylem palca, jakie piekne przebiegi ... po
    czym olsnienie - zaraz - on tu ma cos dwie probki na dzialke, a te
    linie to wcale nie zygzakowane.

    Sobie ch* jakimis sinusoidkami interpolowal pomiedzy nimi.
    A ja glupi myslalem, ze to takie wysokie pasmo :-)

    J.

    Grzegorz