    From: Flo <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: orange zmiana regulaminu ?!
    Date: Wed, 12 Aug 2009 10:23:26 +0200

    K pisze:

    > od miesiaca bylem molestowany o przedluzenie umowy (na warunkach gorszych niz
    > mam), a teraz z rachunkiem przyszedl nowy regulamin (ktorego nie czytalem).
    > czy to oznacza, ze mozna uciekac?

    > orange dla firm, ktos cos wie?

    Nie do końca.
    Regulamin wprowadza zmiany wymuszone przez odrębne akty prawne i w takim
    przypadku zgodnie z nową ustawą nie można bezkarnie zrywać umów.
    Co do oferty dla firm to była atrakcyjna od listopada 2008 do 20
    kwietnia 2009. Teraz też już bym nie podpisał nowych warunków bo pewne
    ograniczenia wprowadzają.
    Dokładnie chodzi mi o niewykorzystane minuty.

    Wyciąg z komunikatu biznesowego Orange wysłanego do KKB 22.04.2009

    "Kapitał Złotówek dla Firm - zmiana zasad funkcjonowania

    Przypominamy, że 21 kwietnia do cennika usług wprowadziliśmy zmiany
    dotyczące zasad funkcjonowania Kapitału Złotówek dla Firm. Dotychczas,
    niewykorzystane środki z poprzednich okresów rozliczeniowych były
    dostępne przez 6 okresów rozliczeniowych do wykorzystania jako pierwsze,
    przed środkami zawartymi w bieżącym abonamencie.

    Od 21 kwietnia niewykorzystane środki z poprzednich okresów
    rozliczeniowych są przenoszone również na 6 okresów rozliczeniowych,
    jednak można je wykorzystać dopiero po wykorzystaniu środków z bieżącego
    okresu rozliczeniowego.

    Wprowadzone zmiany dotyczą Klientów zawierających nowe umowy,
    podpisujących aneksy w ramach Propozycji dla Firm jak również
    migrujących do oferty Orange dla Firm."

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com