eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmorange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?Re: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
  • Data: 2015-05-07 14:56:15
    Temat: Re: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:miflvv$5nb$1@dont-email.me...
    > Czy da się jakoś obejrzeć/sprawdzić czy były jakieś nieodebrane połączenia
    > w czasie gdy karta SIM była wyjęta z telefonu przez 2 dni? Bez wkładania
    > karty SIM spowrotem do teleofnu... Np. gdzieś w internecie na MojeOrange
    > czy jakoś tak? Albo jakimś kodem z innego numeru telefonu?

    Tego nie wiem.

    > I jeszcze jedno: czy jest dostęp do nagranych wiadomości u nich na
    > serwerze z innego telefonu numeru niż własny? Nie wiem, czy można np.
    > wykręcić swój własny numer i jak sie zgłosi automatyczna sekretarka dla
    > mojego numeru to czy można tam wstukać coś aby odsłuchać zdalnie nagrane
    > wcześniej wiadomości?

    Kiedyś jak byłem w Orange, to kojarzę, że była taka możliwość. Trzeba było
    zadzwonić na inny numer niż normalna poczta głosowa, podać numer
    odsłuchiwanej skrzynki i kod dostępu. Kod dostępu trzeba było wcześniej
    zdefiniować dzwoniąc na pocztę głosową ze swojego numeru. Poszukaj na ich
    stronie. Może jeszcze oferują tę usługę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba