    From: Brooks <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: opóźnienia w cyfryzacji kraju a bezpieczeństwo ludzi.
    Date: Tue, 18 May 2010 14:59:32 -0700 (PDT)

    On 18 Maj, 22:19, pawell32 <p...@n...pl> wrote:
    > W dniu 18.05.2010 20:48, Brooks pisze:
    >  > Tymczasem TVP tłumaczy brakiem środków finansowych niemożliwość
    >  > nadawania lokalnych kanałów przez satelitę. A jednocześnie już dość
    >  > długo wynajmowała dwa transpondery na satelicie Astra. Stara się o
    >  > tworzenie kanałów tematycznych,
    >
    > właśnie to jest opdowiedź.
    > po kiego grzyba tyle kanałów tv publicznej?
    > już publicznie ktoś się wypowiadał, powinny zostać 2 kanały + tv
    > polonia. w tych dwóch powinny zostać rozgłosnie regionalne.
    > wówczas pieniędzy wystarczy.

    TVP stać na transpondery i tam powinna być ogólnie dostępna oferta
    telewizji publicznej. Ze wszystkich 16 ośrodków regionalnych!
    A może niepłacenie abonamentu RTV to jedynie oznaka ubóstwa w
    narodzie? Winni są politycy, nieczyste zagrania o charakterze
    biznesowym TVP. Niejasny dostęp do kanałów TVP1, 2, HD. Również
    obecność TVP Info Warszawa nie jest tu bez znaczenia. Według mnie
    dostępność "Warszawki" w całej Polsce nie jest fair w stosunku do
    Polaków mających kłopot z bezpłatnym dostępem do regionalnego programu
    z własnego podwórka. Kto ustala wysokość opłat RTV? Parlament? KRRiT?
    Czemu cena jest "oderwana" od warunków rynkowych, gdzie jej wysokość
    to około 10 zł miesięcznie.

    Gdzie regulacje prawne zabierające biznes operatorom za
    rozpowszechnianie kanałów ogólnie dostępnych?
    Zarabiać powinni na dodatkowych kanałach a nie na podstawowych! Kto
    chce płacić za Polsat (za program w przerwie reklam)?

    >  > Oczywiście, że strategicznie do kanałów publicznej telewizji powinien
    >  > być dostęp naziemny. Już dawno powinien być ten problem załatwiony i
    >  > zwłoka to kompromitacja między innymi dla premiera Tuska.
    >
    > o ile wiem to pis ma większość w zarządzie

    Ministerstwo infrastruktury, UKE to agendy rządowe. Dość wody w Wiśle
    upłynęło jak padły słowa Premiera Tuska o tym,
    że Polskę cyfrową zostawi. No a teraz mamy powódź.

    W sejmie większość parlamentarna jest w rękach ugrupowania PO.
    Obowiązki Prezydenta pełni członek tego ugrupowania. Kiedy rozliczą
    KRRiT za nic nie robienie? Za opieszałość Kołodziejczyka i
    skandaliczne wypowiedzi! http://satkurier.pl/news/54890/krrit-tvp-na-mux-3-do
    piero-w-wakacje-2013.html
    http://laki.dvhk.pl/test4/print.php?id=241
    Kiedy powiedzą NIE dla poczynań KRRiT.
    To otworzy możliwość zmian w składzie Rady nadzorczej TVP.
    Już czas na zmiany! Obierzmy kurs na cyfryzację.
    Czy jakąś odpowiedź dadzą wybory prezydenckie?

    Najprościej przytaknąć, że rozwiązanie jest kwestią czasu.