  • Data: 2010-05-29 21:28:49
    Temat: Re: opony zimowe w lecie
    Od: ...@...com szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 May 2010 08:29:36 +0200, "mariuszmo" <n...@w...pl> wrote:

    >Co o tym sądzicie? czy moja kiepska przyczepność na mokrym obecnie to
    >przypadek? co sądzicie o zimówkach w lecie? dzieki takim poradom jak wyżej
    >sporo osób tak robi.

    Jestem wieloletnim uzytkownikiem buraczano dresiarskich jak
    zapewne sadzisz "folfagenow" ,a jakos nigdy nie twierdzilem ze
    zimowki sa dobre na lato.Na suchym ewentualnie da sie jezdzic,tyle ze
    jest glosno.Na mokrym droga hamowania dramatycznie sie wydluza,latwo
    tez o poslizg.Tak zachowywalo sie wiele zimowek na ktorych
    jezdzilem,takich ze sredniej i wyzszej polki.Dojezdzam do pracy ok.30
    km bardzo ruchliwa trasa i wczesna wiosna,kiedy wiekszosc kierowcow
    jeszcze nie zmienila opon,obserwuje gwaltowny wzrost wjazdow w kufer
    na mokrej nawierzchni.Szybkie scieranie sie zimowek latem to
    mitologia,niczego takiego nie zaobserwowalem ani u siebie ani u
    kolegow.

    pozdrawiam
    t.
    --