  • Data: 2010-05-29 16:34:56
    Temat: Re: opony zimowe w lecie
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Maj, 16:17, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Chyba kiepsko szukasz, ja kiedyś próbowałem sprzedać opony klasy
    > powiedzmy wyższej z 5 mm po 50 zł za sztukę czyli za 10% ceny nowych i
    > nikt nie chciał. Takich ogłoszeń jest bardzo dużo. Dwie takie same z 3 mm
    > w ogóle wywaliłem.

    To powiem szczerze, ze kupiłbym te opony, gdyby rozmiar pasowal. A te
    ze smietnika to bym zabrał dla siebie
    /gdybym znał pochodzenie/wlasciciela tych opon/. Na allegro nie mam
    takich okazji. Dlatego tez bardziej ufam lekko zuzytym zimówkom latem
    niz nie wiadomo co ze szrotu.
    5 mm do dla mnie min. 3-4 letnie sezony w sumie 50 kkm (tak
    przynajmniej mialem z Fuldami - przebieg ok. 100 kkm od nówki do
    "znacznika")