  • Data: 2013-03-24 03:15:45
    Temat: Re: opony na mokro
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/24/2013 1:16 AM, Tomasz Pyra wrote:

    > Wychodzi z nich jasno, że najlepsze we wszystkich kategoriach są budżetowe
    > modele Michelina.
    > Zaraz za nimi chińszczyzna.
    > Potem dopiero reszta.
    >
    > Oczywiście wszystko jest kompletnie niezgodne z faktycznymi możliwościami
    > tych opon.
    >
    > Kryteria prawdopodobnie zostały przygotowane pod konkretne modele opon,
    > chińczycy najszybciej zareagowali produkując opony pod te testy (na tyle na
    > ile się udało), reszta producentów połapała się zbyt późno że teraz trzeba
> [...]

    ja się podepnę pod chwalenie Michelina i dodam do tego Continentale :)

    "o zgrozo" jakieś chińskie Kelly czy coś takiego samą przyczepnością
    (tylko głośne były) "dawały radę" mniej więcej na poziomie dunlopów
    - czyli kiepsko ale lepiej niż dębica.

    to tak pojechane markami bez modeli - czyli jak fiat chroma do bmw 3 ;)
    a ja ledwo rozróżniam opony ;)