  • 1. Data: 2011-05-03 12:16:53
    Temat: opony letnie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Zdazyliscie zmienic zimowki na letnie ?

    Bo we wrocku tak sypie ze drogi chyba beda biale :-)

    Wielosezonowki to jednak swietny pomysl, jedzie ktos na majowy urlop,
    a wracac przychodzi tak:
    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/cam_hst.p
    hp?ns=217
    http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/cam_hst.p
    hp?ns=199

    J.

  • 2. Data: 2011-05-03 12:46:14
    Temat: Re: opony letnie
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-03 12:16, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Bo we wrocku tak sypie ze drogi chyba beda biale :-)
    >

    > Wielosezonowki to jednak swietny pomysl, jedzie ktos na majowy urlop,

    To ja tam jade polatać bokiem :D

  • 3. Data: 2011-05-03 13:07:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-03 12:16, J.F. pisze:

    > Zdazyliscie zmienic zimowki na letnie ?
    >
    > Bo we wrocku tak sypie ze drogi chyba beda biale :-)

    Oj przestań!
    Zaledwie tak: http://img840.imageshack.us/img840/2451/dscf2157p.jp

    Auto wczoraj umyte i nawoskowane, co tylko potwierdza teorię, że czyste
    auta ściągają deszcze (i śniegi) niespokojne. ;)

    A zresztą, już przestaje padać.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2011-05-03 13:21:04
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-03 12:16, J.F. pisze:

    > Wielosezonowki to jednak swietny pomysl, jedzie ktos na majowy urlop,
> [...]

    Ja dzięki bogu mam zimówki jeszcze, to się może dziś nie
    roszczaskam ;)
    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 5. Data: 2011-05-03 13:27:18
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""

    > Ja dzięki bogu mam zimówki jeszcze, to się może dziś nie roszczaskam
    > ;)

    tydzień temu było prawie 25, czyli asfalt w słońcu z 60 - cud, żeś się
    wtedy na zimówkach nie roztrzaskał ;-)

  • 6. Data: 2011-05-03 13:31:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > tydzień temu było prawie 25, czyli asfalt w słońcu z 60 - cud,
    > żeś się wtedy na zimówkach nie roztrzaskał ;-)

    Wtedy akurat się szczaskałem na solarze ;)

  • 7. Data: 2011-05-03 13:35:58
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil""

    > Wtedy akurat się szczaskałem na solarze ;)

    szczęściarz ;-)

  • 8. Data: 2011-05-03 17:27:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 03 May 2011 12:46:14 +0200, megrims wrote:
    hp?ns=217
    hp?ns=199

    >To ja tam jade polatać bokiem :D

    Nie spiesz sie. Na noc zapowiadaja przymrozki w calym kraju :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-05-03 18:20:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 5/3/2011 5:16 AM, J.F. wrote:
    > Wielosezonowki to jednak swietny pomysl

    Jezdze na wielosezonowkach od wczesnej wiosny do poznej jesieni. Jak
    napotkaja konkretny snieg, to sa do kitu, dlatego na zime zakladam
    zimowki. :)

    Pozdr.
    Pete

  • 10. Data: 2011-05-03 18:21:15