  • Data: 2018-10-19 12:39:38
    Temat: Re: opony całoroczne i zima
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >Thu, 18 Oct 2018 05:25:36 -0700 (PDT), w
    ><491309b4-45a5-46fa-a3c3-8b57d8ea6fd5@googlegroups.
    com>,

    esreifen-test/

    >Ostatnie miejsce Michelinów...
    >A kosztowały najwięcej z testowanych.
    >Nic w zasadzie nie trzeba dodawać.

    Ale mozna dodac.
    Te testy ADAC ... jak dla mnie troche dziwne.
    Pomijajac usasadnione oskarzenia o sponsoring:
    -jak to mozliwe, ze sa opony "niegodne polecenia" i ciagle sie
    sprzedaja ? Roznica w cenie na niemiecka kieszen nie jest duza,
    powinny wypasc z rynku szybko.

    -czy to mozliwe, ze opona ma dobre wyniki, a za rok ma kiepskie wyniki
    ?
    Fakt - inny rozmiar. Albo inna generacja.

    Moze po prostu te ich duze roznice punktowe przekładaja sie na
    niewielkie roznice jezdne ?

    Test z etykiety energetycznej jest bardziej miarodajny, ale ...
    jezdzilem na oponach klasy E na mokrym.
    Nie zauwazylem jakiej nadmiernej sliskosci w czasie deszczu.
    Teraz mam B, roznica osiagow teoretycznie spora, a jakos nie czuje
    wiekszej roznicy ...
    ale byc moze z ostroznosci nie pcham sie nawet w poblize ich
    szczytowych parametrow.

    J.