  • 121. Data: 2012-05-25 09:04:24
    Temat: Re: opony całoroczne
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > I wtedy drugi komplet kół kosztuje 0 zł?

    Nie, ten pierwszy.
    Formalnie nie kosztuje oczywiście 0 zł, bo zaostał wliczony w cenę auta, ale
    że nie możesz kupić auta w ogóle bez kół, to w sumie tak to wychodzi.

  • 122. Data: 2012-05-25 09:12:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Weź zauważ że tu już nikt nie rozumie Twojej logiki,

    Ale to już nie moja wina.

    Jak sobie dopowiadasz jakieś pierdoły w stylu "używane 13 za 100 zł", to
    masz problem ze swoimi rojeniami, a nie z tym co ja piszę, bo nigdy nic
    takiego nie napisałem.

    Być może faktycznie to za trudne dla części tych "nikt", ale to nie mój
    problem.
    Płaćcie sobie po 100-200 zł rocznie za wymiany opon jak lubicie, nie moja
    brocha.

    > Oryginalne Toyoty. Tak, zimą i latem.

    Nie napisałeś ile za nie zapłaciłeś i jaki przebieg.

  • 123. Data: 2012-05-25 09:24:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-25 09:04, Cavallino pisze:

    > Nie, ten pierwszy.
    > Formalnie nie kosztuje oczywiście 0 zł, bo zaostał wliczony w cenę auta,
    > ale że nie możesz kupić auta w ogóle bez kół, to w sumie tak to wychodzi.

    Czy alusy przy zamawianiu auta były w opcji? Czy w standardzie?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 124. Data: 2012-05-25 09:37:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jpnc3t$9eu$...@n...dialog.net.pl...

    > Czy alusy przy zamawianiu auta były w opcji? Czy w standardzie?

    W opcji.
    Możesz sobie zresztą sprawdzić - na dziś jest tak samo.
    W konfiguratorze ceeda, wersja M, dopłata do felg alu wynosi 1500 zł.
    Ja kupiłem swoje Dezenty za 1250 zł, no i do tego mam oczywiście stalówki i
    oryginalne kołpaki.

  • 125. Data: 2012-05-25 09:53:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-25 09:37, Cavallino pisze:

> [...]
    > W konfiguratorze ceeda, wersja M, dopłata do felg alu wynosi 1500 zł.
    > Ja kupiłem swoje Dezenty za 1250 zł, no i do tego mam oczywiście

    Masz dość pokrętną logikę odnośnie tych "0 zł" w takim razie. ;)

  • 126. Data: 2012-05-25 10:13:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jpndpv$a7h$...@n...dialog.net.pl...

    > Masz dość pokrętną logikę odnośnie tych "0 zł" w takim razie. ;)

    Nie widzę w tym nic pokrętnego, nigdy nie twierdziłem, że ktoś stoi na targu
    rozdaje stalowe felgi za 0 zł, tylko wyjaśniałem jak nie dopłacać.
    Więc jak zwykle znowu się czepiasz.
    Umiesz w ogóle inaczej?

  • 127. Data: 2012-05-25 10:20:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 May 2012 09:37:45 +0200 osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:jpnc3t$9eu$...@n...dialog.net.pl...

    > W opcji.

    czyli jak nie kupię sobie RR to zarobiłem kilkaset tysięcy?
    ty jednak masz nierówno pod sufitem

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 128. Data: 2012-05-25 10:24:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 23 May 2012 19:06:18 +0200 osobnik zwany
    r...@k...pl wystukał:

    > Wed, 23 May 2012 09:47:07 +0200, w
    > <4fbc95f8$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"

    > Zwłaszcza, że całoroczne wytrzymują z 50% mniej.

    czego mniej? lat czy km?
    Qatracki wytrzymały na dużym amerykańcu 60kkm i jeszcze miały dużo zapasu

  • 129. Data: 2012-05-25 12:09:11
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

> [...]
    > W konfiguratorze ceeda, wersja M, dopłata do felg alu wynosi 1500 zł.
    > Ja kupiłem swoje Dezenty za 1250 zł, no i do tego mam oczywiście stalówki

    A ja kupiłem auto używane tylko na alu. Drugie auto nowe kupiłem w wersji w
    której był juz na alu więc Twoja kalkulacja jest dobra tylko dla aut nowych
    które są oferowane seryjnie na stalówkach.

  • 130. Data: 2012-05-25 12:11:38
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Twój wybór, na całorocznych wyważanie musisz dokonywać tak samo często,
    > jak
    > przy dwóch kompletach KÓŁ zimowe+letnie.

    Poprzednie auto miałem z dwoma kompletami kół. Nie wyważałem ich przez 4
    lata bo nic nie biły. Więc niekoniecznie trzeba wyważać.