    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: opony bieznikowane
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 18 Dec 2010 09:16:50 GMT

    begin Michał Gut

    > wychodzilem z zalozenia ze albo ukradli albu kupili licencje

    Z tą licencją to bym się bardzo zdziwił... zresztą gdyby tak było, to
    byłby to najlepszy dowód na to, że tą oponę dzielą lata świetlne od
    oryginału, bo kto by sprzedał licencje na aktualny produkt komuś, kto
    wyprodukuję go 3x taniej? ;)

    Zresztą chińscy producenci czasem kupują licencje na starsze modele i te
    opony są raczej dużo gorsze od oryginałów, mimo, że to wcale nie są
    nalewki. Np. bodaj Ling-long (czy coś takiego) robił jakieś gumy na
    licencji Dunlopa...

    > (ukrasc to
    > nie wielka filozofia w tych czasach, pomierzyc, na obrabiarke cnc i juz
    > masz matryce)

    Może się mylę, ale wydaje mi się, że tak ukradziony bieżnik będzie
    jedynie wyglądał podobnie...

    --
    ignorance is bliss