    From: kamil <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [opony] Fantazja w narodzie nie ginie
    Date: Tue, 07 Jun 2011 09:41:18 +0100

    On 06/06/2011 10:47, Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "J_K_K"

    > Zgodnie z teorią F1 im bardziej "lepka" guma tym lepsze trzymanie - może
    > kolega w 407 poszedł tym tropem? :)

    Niecały miesiąc temu sprzedałem subaru, jakieś 260KM na cztery łapy.
    Wiedziałem, że przed wakacjami sprzedam, więc szkoda było wyrzucać
    pieniądze na nowe letnie, jeździł na zimowych Dunlopach.

    Kupiłem A4 quattro, też lekko ponad 200KM, był na zimówkach. Dojechałem
    do domu, pojeździłem tak 2 tygodnie, bo nie było kiedy zmienić.

    A teraz zgadnij, jaką różnicę w codziennej, ale bardzo dynamicznej
    jeździe zauważyłem? Żadnej. Zero. Nic. Minimalnie większy poziom hałasu
    i pewnie nieco większe zużycie, czego akurat nie mierzyłem co do
    dziesiątych milimetra).

    Blisko domu mam kilka rond, które przejeżdżam już od lat różnymi
    samochodami i wiem dobrze w którym miejscu mieć jaką prędkość, zanim
    dupa zacznie uciekać. Różnica między dobrymi zimówkami a dobrymi letnimi
    - żadna.

    Internetowych teoretyków prosimy więc o nie dzielenie się swoimi
    przemyśleniami ze światem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil