    From: "zhbick" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: opony - 3 stare, 1 nowa?
    Date: Fri, 4 May 2018 14:22:12 +0200

    dyskusyjnych:5aec4cc8$0$31369$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Eee - stare malo zuzyte.

    Ale z racji wieku inna przyczepność, więc ABS będzie miał co robić podczas
    mocniejszego hamowania

    > A ja bym dal na tyl, zakladajac ze auto ma naped na przod.
    > Po co dyfer ma ma sie krecic, a kierownica sciagac.

    Taka opcja brzmi sensownie. Przy zastosowaniu mojej (nowa na przód)
    zastanowiłbym się nad ciut niższym ciśnieniem w tej nowej oponie

    > A zauwazyles wieksze zuzycie prawej opony ? Ja raczej nie.

    Obecnie nie, chociaż dawniej jeździłem do pracy po drogach będących w
    kiepskim stanie (stara brukowana zalana asfaltem szerzej, niż bruk sięgał,
    przez co prawe koła rąbały po zapadającej się, pokruszonej nawierzchni). Pod
    koniec życia opon prawe były nieco mocniej zjechane od swych odpowiedników z
    lewej. Ale to były czasy, gdy dojeżdżałem opony do końca (1,6 mm) i
    potrafiłem poruszać się na dwóch letnich i dwóch zimowych gdy okazało się
    podczas wymiany, że na jednej z czterech zrobił się balon