  • 11. Data: 2023-07-03 22:53:44
    Temat: Re: opony
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1mfae7dku5lh9$.2xjqltdpq3pm.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > -w okolicy tory przerabiaja, a w oponie znalazlem duzą srubę ...

    ja też kiedyś, to był czarny dzień
    usłyszałem przy barierze ze koło cyka
    i była taka na klucz 13

    > jak w ogole opona te sruby lapie, wydaje się ze trudno tak ustawic
    > przypadkowo.

    ludzie mówio, że przednie koło podbija
    a w tylne się wbija

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 12. Data: 2023-07-05 20:48:08
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.07.2023 o 12:36, Janusz pisze:
    > Przecież to wystarczy kopnąć w oponę nogą piętą żeby się ruszyła na
    > piaście, oczywiście nie za mocno żeby auto z podnośnika nie spadło,
    > można w razie W zostawić koło z poluzowanymi śrubami i wtedy kopać do
    > skutku.

    Po prostu nie miałeś porządnie zapieczonego koła.

  • 13. Data: 2023-07-06 08:56:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 5 Jul 2023 20:48:08 +0200, io wrote:

    > Po prostu nie miałeś porządnie zapieczonego koła.

    Pojechalem i wymienilem druga opone, bo juz byl czas.
    I z satysfakcja patrzylem na fachowca.

    Ale on sie dlugo nie meczyl - poszedl po taki na oko 10kg mlotek,
    stkuknal lekko od srodka, i po problemie.
    Auto na solidnym podnosniku, to nie ryzykowal ...

    No i teraz mam dylemal - zdjac kola i nasmarowac, czy mlotek do
    bagaznika ?

    J.

  • 14. Data: 2023-07-10 11:24:09
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 06.07.2023 o 08:56, J.F pisze:

> [...]
    > stkuknal lekko od srodka, i po problemie.
    > Auto na solidnym podnosniku, to nie ryzykowal ...

    Czyli nie miałeś naprawdę dobrze zapieczonego koła.

    > No i teraz mam dylemal - zdjac kola i nasmarowac, czy mlotek do
    > bagaznika ?

    To nie nasmarował? Co to za "fachowiec"?

  • 15. Data: 2023-07-10 14:27:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jul 2023 11:24:09 +0200, io wrote:

    > Czyli nie miałeś naprawdę dobrze zapieczonego koła.

    > To nie nasmarował? Co to za "fachowiec"?

    Widac są dwie szkoły.

    J.

  • 16. Data: 2023-07-10 15:09:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>