  • 1. Data: 2022-04-01 13:01:43
    Temat: opony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Jak tam - zdązyliscie zmienic opony?
    Bo ja piekną zimę dzis mialem :-)
    Ale na drogach snieg topnial szybko.

    J.

  • 2. Data: 2022-04-01 13:04:32
    Temat: Re: opony
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/04/2022 12:01, J.F wrote:

    > Jak tam - zdązyliscie zmienic opony?
    > Bo ja piekną zimę dzis mialem :-)
    > Ale na drogach snieg topnial szybko.
    >
    > J.

    Nie, zmieniam opony tylko gdy sie koncza.

  • 3. Data: 2022-04-01 13:07:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2022 o 13:01, J.F pisze:

    > Jak tam - zdązyliscie zmienic opony?

    Na letnie?
    Bo słońce świeci że muszę rolety zasłaniać.....

    Ale mam całoroczne, właśnie żeby żadne przypadki mnie zaskakiwały.

  • 4. Data: 2022-04-01 13:14:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Apr 2022 13:07:03 +0200, Cavallino wrote:

    > Na letnie?
    > Bo słońce świeci że muszę rolety zasłaniać.....
    >
    > Ale mam całoroczne, właśnie żeby żadne przypadki mnie zaskakiwały.

    Tez mam caloroczne od wielu lat, wymiany mnie zmeczyly :-)

    I ilosc reklam calorocznych rosnie.
    Marketing uznal, ze pora zarobic drugi raz, czy zauwazyli, ze klient
    ucieka ?

    J.

  • 5. Data: 2022-04-01 13:26:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2022 o 13:14, J.F pisze:

    > I ilosc reklam calorocznych rosnie.
    > Marketing uznal, ze pora zarobic drugi raz, czy zauwazyli, ze klient
    > ucieka ?

    Ale gdzie ma uciec?
    Opony się zużywają, więc kupić musi, ilości wychodzą na zero.

    Może tracą jakieś ogórki nie oferujące dobrych wielosezonówek.
    Inni raczej zarabiają, bo przyzwoite całoroczne nie są tanie.

  • 6. Data: 2022-04-01 13:50:00
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 1.04.2022 o 13:14, J.F napisał:

    > Tez mam caloroczne od wielu lat, wymiany mnie zmeczyly :-)

    W przypadku nowych samochodów mających z automatu czujniki
    ciśnienia opon, jest to jedyne sensowne rozwiązanie, bo przy
    przekładkach rośnie ryzyko uszkodzenia czujnika. Biorąc pod
    uwagę, że taki czujnik potrafi kosztować kilkaset złotych -
    a do Audi nawet 2.400 zł nówka sztuka nieśmigana - to lepiej
    zainwestować w dobre opony całoroczne, niż się pierdolić
    z wymianą opon. I tym sposobem nie pierdolę się dwa razy
    po dwa razy w roku.

  • 7. Data: 2022-04-01 13:57:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 1 Apr 2022 13:01:43 +0200, w <y...@4...net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jak tam - zdązyliscie zmienic opony?
    > Bo ja piekną zimę dzis mialem :-)
    > Ale na drogach snieg topnial szybko.

    Na co mam zmienić z całorocznych?

  • 8. Data: 2022-04-01 14:01:09
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 01.04.2022 13:50, Collie wrote:

> [...]
    > zainwestować w dobre opony całoroczne, niż się pierdolić
    > z wymianą opon. I tym sposobem nie pierdolę się dwa razy
    Biali ludzie nie pierdolą się z wymiana opon. Po prostu kupują drugi
    komplet kół. :-D Chwila moment i koła wymienione. Do tego wielbiciele
    alusów mogą mieć gorsze felgi na (słoną) zimę i lepsze na lato.

  • 9. Data: 2022-04-01 14:37:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Apr 2022 13:26:04 +0200, Cavallino wrote:

    > Ale gdzie ma uciec?
    > Opony się zużywają, więc kupić musi, ilości wychodzą na zero.

    Np ucieknie do firmy, ktora oferuje caloroczne,
    a nie "my mamy tylko dobre opony" :-)

    > Może tracą jakieś ogórki nie oferujące dobrych wielosezonówek.
    > Inni raczej zarabiają, bo przyzwoite całoroczne nie są tanie.

    A tu widzisz - byl okres, gdy duze koncerny w Europie mialy tylko
    sezonowe. A w USA z kolei głównie całoroczne/bezprzymiotnikowe.

    Klient sie zbuntował?

    Skleroza mi podpowiada, ze Nokian WR1, w Europie zimówka,
    a w USA całoroczna.
    Tylko czy to aby na pewno te same opony byly ...

    J.

  • 10. Data: 2022-04-01 15:49:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Apr 2022 14:01:09 +0200, JDX wrote:

    > Biali ludzie nie pierdolą się z wymiana opon. Po prostu kupują drugi
    > komplet kół. :-D Chwila moment i koła wymienione.

    Tylko potem masz problem, ze komputer w samochodzie nie widzi nowego
    zestawu kół :-P

    J.