  • 201. Data: 2016-04-25 21:25:54
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 25.04.2016 21:11, sirapacz wrote:

    > przeciez nie mowie ze tak bedzie tylko ze tak moze byc.

    Nie będzie, bo to bez sensu.

    Shrek./

  • 202. Data: 2016-04-25 21:28:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 25.04.2016 21:15, re wrote:

    > Tak samo jak teraz - ustawą.
    > ---
    > Chyba byś musiał królem zostać :-)

    A kto był królem od czasu odzyskania niepodległości?

    PS - zrób coś z tym cytowaniem. Albo ogranicz się do cytowania - jeden
    cytat, jedna odpowiedź, jeden post, bo inaczej nie da się czytać i
    naprawdę wszyscy cię zleją.

    Shrek.

  • 203. Data: 2016-04-25 21:28:39
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2016-04-25 o 21:00, Budzik pisze:

    > Nie, nie słyszałem o takich pomysłach. Moge prosić o jakies zrodło?

    Wiesz, to było kilka dni temu i czytałem o tym zdaje się w dwóch
    miejscach. Jedno to:

    http://ndie.pl/nowe-ustalenia-ke-polski-150-tysiecy-
    tzw-uchodzcow/

    Drugie było chyba na niezalezna.pl. W jakimś programie też ponoć coś
    było. Z oczywistych powodów takie sprawy nie są nagłaśniane. Strona ndie
    ma dużo ciekawych informacji których nie ma ogólnie dostępnych.
    Oczywiście publikują zweryfikowane wiadomości. Codziennie ciekawostki
    można poczytać, nawet dzisiaj :)

  • 204. Data: 2016-04-25 21:32:47
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-04-25 o 21:08, z pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=l23NFKijmFU
    zgadzam się z tym co ona mówi tylko, ze nie da się zlikwidować zusu bo
    nikt się nie odważy. będzie istniał aż ogłosimy bankructwo.

  • 205. Data: 2016-04-25 21:35:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-25 o 21:32, sirapacz pisze:
    > zgadzam się z tym co ona mówi tylko, ze nie da się zlikwidować zusu bo
    > nikt się nie odważy. będzie istniał aż ogłosimy bankructwo.

    Za ciosem
    https://www.youtube.com/watch?v=G-uygRWLkHc

  • 206. Data: 2016-04-25 21:36:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Gdyby to była opłata to byłaby za coś. Jak sam zauwazyłes tutaj
    > bedziesz płacił, czy uzywasz czy nie. Podatek w czystej postaci.
    > Zreszta - to spór czysto akaademicki o przyjetą nomenklature.
    > ---
    > Płacisz by mieć tę telewizję. Płacisz i ją dostajesz. Czy z niej
    > korzystasz jest zupełnie inną kwestią.

    W ten sposób mozna nazwać usługa kazdy podatek.
    Przykładowo dochodowy to opłata za fukcjonowanie: policji, strazy etc.
    ---
    No nie. Nie płacisz podatku na policję, na straż tylko od dochodu, od
    obrotu, od posiadania. A opłatę audiowizualną pobierasz na konkretny cel
    (jest świadczenie wzajemne).

    > Ja tam nie miałbym nic przeciwko takiej opłacie, w czystej,
    > przejrzystej postaci, z niewielkimi kosztami poboru bo "wraz z
    > rachunkiem za prad". Ale pod jednym warunkiem: gdyby TV publiczna nie
    > była tworzona według wzorca - wezmy polityka, postawmy na jej czele i
    > dalej w ten sam sposób tworzmy kolejne warstwy.
    > ---
    > Nie wiem o czym piszesz. Media do informowania społeczeństwa o
    > funkcjonowaniu państwa mają sens. To dzisiaj nie tylko telewizja i
    > radio, ale np portal stanowionego prawa.

    Czyli zadne media narodowe a zwykła telwizja propagandowa rzadu...
    O tym własnie piszę...
    ---
    Pozostaje czemu mamy na to dodatkowo płacić jak już płacimy podatki
    powszechne, które powinny być na to wydatkowane.

  • 207. Data: 2016-04-25 21:39:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Pomijam juz to, ze ogladajac cos nagrane nie mam problemu reklam bo je
    > przewijam, ale w sumie ogladajac mam to samo bo korzystam z
    > dobrodziejstwa TIME SHIFT.
    > ---
    > Do przodu też Ci tajmsziftuje? :-)

    No pewnie, jak ogladam z odtworzenia to i do przodu i do tyłu - czego dusza
    zapragnie.
    ---
    No nie :-) Timeshift jest funkcją zatrzymania i wznawiania :-) Normalne
    odtwarzanie to nie timeshift.

  • 208. Data: 2016-04-25 21:41:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "janusz_k"

    > Nie.
    > Ale jak wybierzesz inaczej - to oddałeś głos na zwycięzcę.
    > Tak jak ja (tym razem) głosując na lewicę, spowodowałem że pis ma
    > większość.

    Niestety było Nas za mało, gdyby ruszyły dupę te 60% które nigdy nie
    głosują to mógłby być zupełnie inny układ sił w sejmie.
    ---
    A jakby tylko ci, co mają wygrać poszli, to z 10 milionów mogłoby w domu
    zostać :-)

  • 209. Data: 2016-04-25 21:46:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty tez dostales.